Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
När man började gräva bakom fasaden visade det sig att mäklaren är konkursmässig och helt oseriös, finns inget kontor, ingen växel, bara ett postfack, en tjusig websida osv...

När man började gräva bakom fasaden visade det sig att mäklaren är konkursmässig och helt oseriös, finns inget kontor, ingen växel, bara ett postfack, en tjusig websida osv...

Det hjälper dig ju tyvärr inte nu. Men jag tycker du ska anmäla både mäklare och husägare för bedrägeri.

Det hjälper dig ju tyvärr inte nu. Men jag tycker du ska anmäla både mäklare och husägare för bedrägeri.
det är samma person, svårt att bevisa dock för han står inte på huset den gamla ägaren gör det och han är INTE glad åt denna mäklare
men en anmälan går in i morrn

Fortfarande förkyld. Bättre men kan inte träna. Och utan träning blir det inget bra för mig.
Kylan jag hatar smyger sig på.
Inget kul händer.
Blä. Bitter.

Är så jäkla trött. Jag är dock tacksam jag börjat med medicinering annars hade jag aldrig klarat av stressen på jobbet. Inga vikarier osv...

Herregud, herregud, herregud! Det är så förbannat underbart och läskigt på samma gång med nya val i livet.
Speciellt när man precis står där på kanten och ska hoppa och göra det officiellt! För då blir det ju officiellt!!:nailbiting:

Vet precis hur det känns! Sitter i samma sits just nu :nailbiting: Har omvärderat första beslutet och i morgon händer det och jag är både glad, rädd, och allting därimellan....
Just alla känslor!:nailbiting: I grund i botten känns det helt rätt och superbra! Men ändå så svänger det mellan att vara taggad och livrädd!:rofl:

Det blev inget, i samma stund som dom gjorde sig oanträffbara så föll poletten ner hos mig om varför jag haft en liten tvekan hela tiden och varför det bara känts rätt till 98%.
Nu känns allt bara helt rätt och en liten dröm fick fart.
Jag antar att det är det här som är karma och universum när det fungerar som allra bäst :)

usch,,
IVPA stog vid mitt lägenhets område när jag kom hem och en mindre brandbil. Jag trodde det hänt nått i huset där mitt "ex" bor och där det även bor föräldrar till en vän... så blev lite orolig.

Men nu kom ambulanshelikoptern och dom gick iväg till ett annat hus så då känns det lite bättre men det måste ju skett nått allvarligt för jag har då aldrig sett helikoptern här förr... :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 557
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 862
Senast: hastflicka
·
Svar
18
· Visningar
302
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka