Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När man började gräva bakom fasaden visade det sig att mäklaren är konkursmässig och helt oseriös, finns inget kontor, ingen växel, bara ett postfack, en tjusig websida osv...
det är samma person, svårt att bevisa dock för han står inte på huset den gamla ägaren gör det och han är INTE glad åt denna mäklareDet hjälper dig ju tyvärr inte nu. Men jag tycker du ska anmäla både mäklare och husägare för bedrägeri.
http://www.bukefalos.com/threads/na...alls-tankt-sms-a.1234354/page-7#post-16602812När min mobil stavar som den själv vill, när man skriver in fårticka (svampsort), och den skickar iväg får fi..a
Jättegott det lät med "panerad får fi..a" .....NOT
Vet precis hur det känns! Sitter i samma sits just nu Har omvärderat första beslutet och i morgon händer det och jag är både glad, rädd, och allting därimellan....Ibland önskar jag att vissa val var så enkla att göra! Hatar när man slits itu!
Just alla känslor! I grund i botten känns det helt rätt och superbra! Men ändå så svänger det mellan att vara taggad och livrädd!Vet precis hur det känns! Sitter i samma sits just nu Har omvärderat första beslutet och i morgon händer det och jag är både glad, rädd, och allting därimellan....