Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men Emma din stackareMin hyresvärd är inte riktigt klok, jag visste att människan var speciell och haft en stroke men det här hade jag inte riktigt räknat med.
Jag kommer inte ta hit hästarna och jag kommer kolla runt på andra boenden och förhoppningsvis hitta nåt annat på sikt.
Jag är visst värdelös och inte klarar av någonting,tar på mig för mycket och så ljuger jag nog för inte ens veden tror människan på att jag burit in själv...min självkänsla fick sig en rejäl törn även om jag vet att det inte är sant
Jag önskar verkligen att jag kunde äga mitt eget boendeMen Emma din stackare
Hoppas att du hittar ett bättre boende snarast
Jag var så desperat i tisdags att jag tom letade husvagn :/Jag önskar verkligen att jag kunde äga mitt eget boende
Tält funkar ju knappast.... En friggebod kanske? Det mesta låter lockande just nu
Få tag i rehabsamordnaren och se om de kan hjälpaKräks lite på försäkringskassan och hc eftersom jag ännu inte fått nån sjukpenning och anledningen är att det behöver kompletteras något på läkarintyget, men läkaren finns inte längre kvar här och är inte ens inom landet längre och ptja, jag har ju utgifter precis som vanligt oavsett liksom
Tar en del energi att trassla med sådant, att få tag på nån som kan och vill komplettera och sen är det bara att hoppas att det löser sig, vilket jag starkt tvivlar på
Tog ju mig tre månader att få pengar såNån sådan finns inte, bara sjukgymnasten som håller i rehaben och de har alla hans journalanteckningar och det är från dessa de kan komplettera med vad som behövs och han är väl medveten om vad som hänt och hjälper utifrån vad han kan göra, men jag tvivlar som sagt på att det löser sig för jag och tur går inte direkt hand i hand