Fy vad tråkigt!Jag tror jag har blivit laktosintolerant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy vad tråkigt!Jag tror jag har blivit laktosintolerant
Fy vad tråkigt!
Synd jag sålde min då hahaTråkigt @lil-sis har det med din op att göra? Finns jättebra laktosfri produkter och även tabletter som gör att man kan äta laktos ändå.
Hoppas du mår bättre.
Vv: eftersom jag inte hittar nån diskande karl så letar jag nu diskmaskin
Skönt att få komma hem igen i alla fallJa det är vanligt efter operation. Det kan bli bättre med åren.
Det är tur att jag själv kom på problemet, skulle dricka en liter vätska idag men tappade farten efter första tekoppen pga magknip.
Efter att ha väntat ut det så har jag druckit fyra glas vatten och en tallrik laktosfri fil. Får äta extremt långsamt men det fungerar
Normalt efter op i Uppsala börjar man med mat direkt men eftersom min tarm "vek" sig och var svullen så ska jag leva på flytande i tre veckor till.
Hem imorgon förmiddag iaf
Det blir en hel vecka på sjukhus med avbrott för nästan ett dygn hemma
Jag har nog ont av månen. Brukar inte ha det men mellan ett och två var jag klarvaken och sov inte bra efter det heller.
Nu är jag trött. Om 15 min är det dags för gymmets crosstrainer. Undrar om jag håller mig vaken. Sen är det jobb till 18 eller 20. Troligtvis det senare. Jag längtar till min säng.
Jag hade jättesvårt att somna igår...