Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
I Finladn finns det dessutom bastu i ganska många lägenheter. Vet min pappas ens kusin hade en, visserligen liten, bastu i deras 4a, superskönt att bada i även mitt i sommaren! Och när vi renoverade bastun i sommarstugan i Finland så byggdes en tillfällig "tältbastu" som dock inte höll värmen direkt men var ändå lite kul :)

@EmmaW jag har kommit fram till att det som hade varit bäst för mig hade varit att jobba halvtid (vilket var ungefär så mycket tid jag la på mina studier på högskolan), hade haft massa med energi till att träna och göra saker. Nu känner jag mig mest dränerad hela tiden :( Så jag vet hur det känns!

@EmmaW jag har kommit fram till att det som hade varit bäst för mig hade varit att jobba halvtid (vilket var ungefär så mycket tid jag la på mina studier på högskolan), hade haft massa med energi till att träna och göra saker. Nu känner jag mig mest dränerad hela tiden :( Så jag vet hur det känns!

Det tror jag hade varit det bästa för dom flesta.

Precis så känner jag med :( helt dränerad....Halvtid vore ju en dröm,det vore utan tvekan bäst men så ska man göra rätt för sig och leva också ....heltid går inte för mig, det är verkligen helt kört, varken kroppen eller huvudet orkar och då känner jag mig så värdelös :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 557
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 862
Senast: hastflicka
·
Svar
18
· Visningar
302
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka