Jag ska aldrig mer säga emot min magkänsla!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska aldrig mer säga emot min magkänsla!!
Känner mig som en dålig människa....varför orkar inte jag lika mycket som alla andra för?
Dags att äta pannkakor med ostskivor över och drottningsylt
Dags att äta pannkakor med ostskivor över och drottningsylt
Ska kolla lite på Bonde söker fru med.
@EmmaW jag har kommit fram till att det som hade varit bäst för mig hade varit att jobba halvtid (vilket var ungefär så mycket tid jag la på mina studier på högskolan), hade haft massa med energi till att träna och göra saker. Nu känner jag mig mest dränerad hela tiden Så jag vet hur det känns!
Precis så känner jag med helt dränerad....Halvtid vore ju en dröm,det vore utan tvekan bäst men så ska man göra rätt för sig och leva också ....heltid går inte för mig, det är verkligen helt kört, varken kroppen eller huvudet orkar och då känner jag mig så värdelös@EmmaW jag har kommit fram till att det som hade varit bäst för mig hade varit att jobba halvtid (vilket var ungefär så mycket tid jag la på mina studier på högskolan), hade haft massa med energi till att träna och göra saker. Nu känner jag mig mest dränerad hela tiden Så jag vet hur det känns!
Är det inte för kallt för det nu?Det åskar
OST? På Pannkakor?
M
Så kan man inte skriva. Ge mig!