På söndag börjar jag medicinera...GAH!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känns det okej?På söndag börjar jag medicinera...GAH!
Massa kramar!! Vet inte ens om jag får fk än så :/Jag har fått mina lönespec nu och på den ena vet jag att det är minst en tusenlapp till som ska in till mig, dom har gjort ett felaktigt avdrag men jag hoppas verkligen inte den andra stämmer för i så fall ja då får jag nog leva på gräs och grus månaden som kommer
Jag tycker nog jag reder upp det mesta i mitt liv men när fasen ska min ekonomi bli bra så jag kan andas ute lite där?
Önskar jag inte hade beställt täckena fastän dom är ett nödvändigt måste
Halkkörningen var SKITKUL!
Det var det roligaste på hela utbildningen! Tjejen jag var i team med var HELT galen! Seriöst, vi hade kul men jag är inte övertygad om att hon borde ha körtkort...
Jisses, ja.. då är det ju inte så värst kul
Det som, enligt mig, var svårt var ju att man egentligen skulle göra FEL. Så jag försökte svänga jävligt snävt, och gasa ut ur halkningar o.s.v men svårt var det ju för man ville GÖRA RÄTT men skulle göra fel >,< Suck! Gick alldeles för bra för mig så skulle typ inte förvåna mig om jag får IG
Men skitkul o sladda, snurra och framför allt: panikbromsa i 70km/h (jag var den enda som vågade trycka ned gasen i botten från första början o TOKBROMSA, alla andra fick göra om minst två gånger.. )
Vad gjorde tjejen du körde med?
Noll säkerhetstänk. Visst, man ska ju dra på där på halkbanan men där fanns det inga spärrar alls. Hon var inte från samma körskola som mig och jag hörde hur hennes lärare pratade med henne och det verkade vara så hela tiden
Känns det okej?
Har du ingen bild på henne? om jag har missat får du gärna meddela vilket inläggJag delar gärna med mig av det fina Kattnamnet Bus och stök borde de ju passa att heta annars om man ska tro vissa uppdateringar du gjort
vv blir så varm inombords varje gång lilla Lucia kommer och riktigt kräver att jag ska gosa (jag kanske borde sluta skriva om bara katten haha).