Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
När man ska ha medarbetarsamtal och inte vet vad man ska säga, vad gör man då. På frågan vad jag är bra på är svaret att jag alltid jobbar för våra ungdomars bästa. Jag är inte världsmästare men jag har inget svar på vad jag skulle kunna förbättra mig på. Jag är inte på ngt sätt kaxig men jag gör det bästa jag kan och vet ärligt inte vad jag kan bättra mig på. Men det låter som sagt väldigt kaxigt.

Jag hatar min dator :banghead: Den vill gå i pension och jag vill byta ut den men har inte råd just nu :banghead:

Jag kan för övrigt inte sova :meh:

Har inte behövt nån smärtlindring alls sen mötet med kiro :up:

Jag har fått mina lönespec nu och på den ena vet jag att det är minst en tusenlapp till som ska in till mig, dom har gjort ett felaktigt avdrag men jag hoppas verkligen inte den andra stämmer för i så fall ja då får jag nog leva på gräs och grus månaden som kommer :crazy:
Jag tycker nog jag reder upp det mesta i mitt liv men när fasen ska min ekonomi bli bra så jag kan andas ute lite där? :(
Önskar jag inte hade beställt täckena fastän dom är ett nödvändigt måste :banghead:

Jag har fått mina lönespec nu och på den ena vet jag att det är minst en tusenlapp till som ska in till mig, dom har gjort ett felaktigt avdrag men jag hoppas verkligen inte den andra stämmer för i så fall ja då får jag nog leva på gräs och grus månaden som kommer :crazy:
Jag tycker nog jag reder upp det mesta i mitt liv men när fasen ska min ekonomi bli bra så jag kan andas ute lite där? :(
Önskar jag inte hade beställt täckena fastän dom är ett nödvändigt måste :banghead:
Massa kramar!! Vet inte ens om jag får fk än så :/

Det var det roligaste på hela utbildningen! Tjejen jag var i team med var HELT galen! Seriöst, vi hade kul men jag är inte övertygad om att hon borde ha körtkort... :crazy: :nailbiting:

Jisses, ja.. då är det ju inte så värst kul :o
Det som, enligt mig, var svårt var ju att man egentligen skulle göra FEL. Så jag försökte svänga jävligt snävt, och gasa ut ur halkningar o.s.v men svårt var det ju för man ville GÖRA RÄTT men skulle göra fel >,< Suck! Gick alldeles för bra för mig så skulle typ inte förvåna mig om jag får IG :p

Men skitkul o sladda, snurra och framför allt: panikbromsa i 70km/h (jag var den enda som vågade trycka ned gasen i botten från första början o TOKBROMSA, alla andra fick göra om minst två gånger.. :o )

Vad gjorde tjejen du körde med? :o

Jisses, ja.. då är det ju inte så värst kul :o
Det som, enligt mig, var svårt var ju att man egentligen skulle göra FEL. Så jag försökte svänga jävligt snävt, och gasa ut ur halkningar o.s.v men svårt var det ju för man ville GÖRA RÄTT men skulle göra fel >,< Suck! Gick alldeles för bra för mig så skulle typ inte förvåna mig om jag får IG :p

Men skitkul o sladda, snurra och framför allt: panikbromsa i 70km/h (jag var den enda som vågade trycka ned gasen i botten från första början o TOKBROMSA, alla andra fick göra om minst två gånger.. :o )

Vad gjorde tjejen du körde med? :o

Noll säkerhetstänk. Visst, man ska ju dra på där på halkbanan men där fanns det inga spärrar alls. Hon var inte från samma körskola som mig och jag hörde hur hennes lärare pratade med henne och det verkade vara så hela tiden :crazy:

Noll säkerhetstänk. Visst, man ska ju dra på där på halkbanan men där fanns det inga spärrar alls. Hon var inte från samma körskola som mig och jag hörde hur hennes lärare pratade med henne och det verkade vara så hela tiden :crazy:

Men fy!
Hon ska då definitivt inte ha körkort om hon har noll säkerhetstänk. Okej om det var på halkbanan då det är meningen att det ska vara så för att veta vad som kan gå fel om man gör dessa beslut ute i "riktiga" världen :o

Jag sammanfattar dagen med: att jag faktiskt förändrat en för mig helt okänd människas liv till det bättre i dag och det känns riktigt bra i själen :love:

Jag omger mig av helt fel människor uppenbarligen, att utpressa någon två dagar innan flytten om pengar för att man själv flyttar till dyrare än man har råd med är verkligen inte ok, inser ju att problemet inte ligger hos mig utan hos den andra men det känns väldigt olustigt att bli utskälld och skriken på för att man inte går med på utpressningen. :cautious:

Båda företagen har erkänt sina fel i lönerna och ska fixa till dom under veckan som kommer :up:

Jag har jobbat i kväll och ingen huvudvärk :)

Redy to go!!:D

Men ärligt, dessa två små underbara pälsklingar ska stanna hos mig :love: Jag har dock stora problem att komma på passande namn O_o Någon som har nåt förslag? Tristan och Stanley snurrade förbi mig lixom Fia, Lycka och Lysa.....:angel: Lucia är en klar favorit men det är visst nån annans kisse som heter så det känns ju konstigt ;)

Jag delar gärna med mig av det fina Kattnamnet ;) Bus och stök borde de ju passa att heta annars om man ska tro vissa uppdateringar du gjort ;)

vv blir så varm inombords varje gång lilla Lucia kommer och riktigt kräver att jag ska gosa <3 (jag kanske borde sluta skriva om bara katten haha).

Jag delar gärna med mig av det fina Kattnamnet ;) Bus och stök borde de ju passa att heta annars om man ska tro vissa uppdateringar du gjort ;)

vv blir så varm inombords varje gång lilla Lucia kommer och riktigt kräver att jag ska gosa <3 (jag kanske borde sluta skriva om bara katten haha).
Har du ingen bild på henne? :) om jag har missat får du gärna meddela vilket inlägg :p

Ska se om jag kan länka den jag la ut igår på fb :)
10608617_10203730342931750_5202695370039968561_o.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
12 13 14
Svar
260
· Visningar
5 869
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
735
Svar
2 032
· Visningar
117 560
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 865
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar