Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
migrän i 3 dygn nu...jag är mer eller mindre beredd på att dö nu....:cry:

och ingen som kan hjälpa, ingen att ringa, helt jävla ensam och jag vill fan bara dö just nu :(
Men du, har du åtminstone haft kontakt med vården?? Det låter som att du kan behöva hjälp med lindring...

Men du, har du åtminstone haft kontakt med vården?? Det låter som att du kan behöva hjälp med lindring...
Vården här gör inget förutom att skriva ut tabletter och jag äter redan ipren och panocod och det ger hyfsat, jag sover i alla fall på dom.
Migränen är stressrelaterad och sitter i nacke och axlar men det är inget vården hjälper till med alls här. Fick precis svar från en vän som är massör och hon ska hjälpa mig i morgon om jag bara lyckas ta mig dit.
Att jag dör emellanåt är för att jag har ingen som kan hjälpa mig med hästarna eller hunden så jag får vackert försöka klara det själv men då vågar jag inte ta så mycket smärtstillande heller eftersom jag måste köra bil...Jag vet inte riktigt hur jag lyckas stå på benen och ta hand om dom men nåt annat val finns inte, och just då vill jag bara dö för en kort stund pga all smärta...

Sjukgymnast borde kunna hjälpa dig tycker jag. Har du pratat med en sådan? De kan oftast betydligt mycket mer om sådant än läkarna...
Har du ingen nackkrage så skaffa en (typ BoT) se till att du har skor som du kan gå i, bra kuddar när du sover, och kanske kan det funka med en sådan "spikkudde" för just nacken?

Sjukgymnast borde kunna hjälpa dig tycker jag. Har du pratat med en sådan? De kan oftast betydligt mycket mer om sådant än läkarna...
Har du ingen nackkrage så skaffa en (typ BoT) se till att du har skor som du kan gå i, bra kuddar när du sover, och kanske kan det funka med en sådan "spikkudde" för just nacken?
Jag har varit i kontakt med sjukgymnast men dom ar inga direkta råd att ge förutom att jag borde se till att få massage ofta...och det är ju tyvärr varken billigt eller gratis så det har jag inte kunnat så ofta som jag nog borde.....spikkudde har jag redan men upplever att den ger motsatt effekt när det väl gått så här långt. BoT Kanske skulle kunna vara något? Helt klart värt att kolla upp! Tack för tipset! Ang kudde upplever jag att det blir bättre utan kuddar....skumt men tydligen funkar jag så (kuddar som är sååå mysigt annars)

Jag har varit i kontakt med sjukgymnast men dom ar inga direkta råd att ge förutom att jag borde se till att få massage ofta...och det är ju tyvärr varken billigt eller gratis så det har jag inte kunnat så ofta som jag nog borde.....spikkudde har jag redan men upplever att den ger motsatt effekt när det väl gått så här långt. BoT Kanske skulle kunna vara något? Helt klart värt att kolla upp! Tack för tipset! Ang kudde upplever jag att det blir bättre utan kuddar....skumt men tydligen funkar jag så (kuddar som är sååå mysigt annars)
Finns sjukgymnaster med olika inriktningar. Hör dig för, även bland privata som är landstingsanknutna :)
Jag älskar min BoT :love:
Kuddar får jag ändra hejvilt. Det som funkar en dag funkar inte alls en annan...

Hoppas verkligen att det löser sig <3

Finns sjukgymnaster med olika inriktningar. Hör dig för, även bland privata som är landstingsanknutna :)
Jag älskar min BoT :love:
Kuddar får jag ändra hejvilt. Det som funkar en dag funkar inte alls en annan...

Hoppas verkligen att det löser sig <3
Tack vännen! <3

@EmmaW hoppas du mår bättre snart!

Det åskar här igen!!!!!!
Vovve mår bättre och är helt vild :)
Veterinären har kollat henne och allt är ok. Känns bra

Man vet att det börjar bli kallt ute när man får ta på sig TJOCKtröja! :eek:
Denna...
901755-jpg.jpg

(den var mammas... :( )

Sommarvärmen försvann pangbom och semestern är slut. Jag är bitter och gnällig. Vill ha mer.
I dag startade klockradion 5:45. Det är verkligheten nu.
Skulle kunna sova en dryg timme till men motion ska hinnas med och alternativet att göra det kvällstid är inte bättre.

Så var bara tvungen att få gnälla lite.

Jag skojade och frågade vad motsvarigheten till autism heter när man mår bättre utan rutiner. ;)

Känner mig stressad över att ha varit hemma från jobbet i 2 dagar, har ju tagit semester nästa vecka också så jag har verkligen inte råd att vara hemma mer :( men vet inte om jag vågar friskanmäla mig innan 12 i dag för jobb i morgon. Tänk om det blir värre av massagen? Fast å andra sidan blir det värre så är jag död då :meh: Massage i dag kl 12 i alla fall :bow:

Vill inte jobba ikväll. Måste boka ny tid för provtagning igen, flera rör denna gången:(
Måste be om undersökning av hjärtat med. Spänner/ hugger i den trakten.

Min vän massören sa marsch iväg till kiropraktorn så med lite tur ska jag dit i morgon....mina kotor ligger tydligen helt kors och tvärs och hon tror min migrän beror på det :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
12 13 14
Svar
260
· Visningar
5 886
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
735
Svar
2 032
· Visningar
117 560
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 866
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar