Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh vad avis jag blir @athena_arabians jag och några andra skulle egentligen vart där också, enda anledningen till jag har semester i sommar, men alla bangade ur en efter en :(

Men vad sjutton, du skulle ha pallrat dig hit! Här finns det sängplats så det räcker och blir över. Nästa år? :)

metalup.gif

Varma mackor med egenodlade körsbärstomater, mums:d

Skönt att slappa på soffan nu efter jobbat idag. Var visserligen lugnt.

@athena_arabians ja, nu var det egentligen lika bra att det inte blev något med tanke på ny katt och sådär. Plus att jag egentligen mest ville se Sabaton och så var det kul att hänga med de jag skulle upp med, så det hade vart lite väl mycket pengar då. Men vi ska nog försöka ta oss upp nästa år :D

vv måste vara den enda människan som är glad över regn och rusk på semestern.

Hög tid att försöka sova lite ska upp 5:30 så hoppas jag somnar och inte får en jobbig natt till, borde lagt mig för en stund (men John Blund har så tokiga idéer ).
Bara hoppas jag hör larmet när det ringer. :nailbiting: Får koppla högtalaren till mobilen och hoppas på det bästa.

Blev sovmorgon, härligt!:love:

Trodde aldrig jag skulle lyckas men jag fixade bana 409 i Candy crush:banana:
På sista draget tack vare jag kunde slå sönder sista tårtbiten med en klubba:p
J-kla svår bana!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
12 13 14
Svar
260
· Visningar
5 896
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
737
Svar
2 032
· Visningar
117 560
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 866
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar