Adblock har jag. Men något elände är det i denna tråd... så jag hoppas ni andra har bra skydd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Adblock har jag. Men något elände är det i denna tråd... så jag hoppas ni andra har bra skydd
Så ser du INTE ut Du är ju tant och har varit så länge jag läst vad du skrivit
Sjukgymnasten jag gick hos förut sa att viktnedgång beror mest på vad man äter och hur, träning ger inte så mycket viktnedgång.Smal blir jag aldrig. Har tränat i mer än 1.5 år nu, och visst, konditionen är betydligt bättre och jag mår bättre psykiskt. Men ingen direkt kroppslig förändring...
Fast jag kan ju faktiskt ärligt intyga att det är just du, eftersom jag fått äran att träffa dig!
Vv: borde sova. Ska vara hos tandläkarpsykologen kl 8.40 imorgon, 3.5 km promenad dit, vilket jag inte direkt ser fram emot då jag förmodligen kommer att ha en gräslig träningsvärk!
Sjukgymnasten jag gick hos förut sa att viktnedgång beror mest på vad man äter och hur, träning ger inte så mycket viktnedgång.
Fy fan! Är så glad att jag aldrig upplevt migrän!migrän i 3 dygn nu...jag är mer eller mindre beredd på att dö nu....
och ingen som kan hjälpa, ingen att ringa, helt jävla ensam och jag vill fan bara dö just nu