Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Finns det någon här som studerar inom det här med lantbruk/agronom osv som är villig att svara på några frågor över PM?:angel:

Så här ser man ut när man blivit kidnappad av bästa och finaste väninnan till Sabaton Open Air
metalup.gif

Så ser du INTE ut :p Du är ju tant och har varit så länge jag läst vad du skrivit :angel:

;)

Got a secret
Can you keep it
Swear this one you'll save
Better lock it in yur pocket
Taking this one to the grave
If i show you
Then i know you won't tell what I said
Because two can keep a secret
If one of them is dead...

:D

Kollade million dollar listing.
Gillar dem :)
Blev lite "åh glii, åh gliiii, åh gliiii " också hahahahahahahahahaha

Så ser du INTE ut :p Du är ju tant och har varit så länge jag läst vad du skrivit :angel:

;)

Aj vad jag känner mig dissad, vare sig du eller @astronaut tror jag är den jag är! :cautious: :rofl: *fast lik förbannat blir jag leggad på Bolaget fortfarande fast jag fyller 41 om knappt två veckor*

För övrigt fick jag kommentaren när jag jobbade i kassan på ICA vid 24 års ålder: "Ge tanten godiset nu så hon kan ta betalt"! Jag tittade lite konstigt på människan kan jag säga! Damen hade jag kunnat förstå men tanten?! O_o

Fast jag kan ju faktiskt ärligt intyga att det är just du, eftersom jag fått äran att träffa dig! :love::love:
Vv: borde sova. Ska vara hos tandläkarpsykologen kl 8.40 imorgon, 3.5 km promenad dit, vilket jag inte direkt ser fram emot då jag förmodligen kommer att ha en gräslig träningsvärk! :o

@whwycd jag önskar jag hade hälften av din träningsork så kanske jag skulle bli smal om 5 år eller så, du är så duktig!

vv lyssnar på mastering swedish och Lucia springer omkring och leker :)

Håller med om @whwycd s ork!!

Jag är galet trött, soc kommer på hembesök imorrn och jag har fått liv att hyra huset jag är intresserad av.
Måste bara vara helt säker :)

Det är den enda ork jag har. En till två timmars motion/dag. Sedan orkar jag inget mer typ...lördagarna sover jag bort efter passen, men det gör inger. Träningen har som blivit min enda sysselsättning, som känns givande.
Smal blir jag aldrig. Har tränat i mer än 1.5 år nu, och visst, konditionen är betydligt bättre och jag mår bättre psykiskt. Men ingen direkt kroppslig förändring....så egentligen är det mest tragiskt - och det skulle inte förvåna mig om det faktiskt gör mer skada än nytta...
Men vad fan! Man ska leva i nuet. Och träningen ger mig också lite struktur i vardagen så :)

Smal blir jag aldrig. Har tränat i mer än 1.5 år nu, och visst, konditionen är betydligt bättre och jag mår bättre psykiskt. Men ingen direkt kroppslig förändring...
Sjukgymnasten jag gick hos förut sa att viktnedgång beror mest på vad man äter och hur, träning ger inte så mycket viktnedgång.

Sjukgymnasten jag gick hos förut sa att viktnedgång beror mest på vad man äter och hur, träning ger inte så mycket viktnedgång.

Jo, men träningen ger ju andra saker som är bra, bättre kondis, bibehållen muskelmassa och dylikt som maten inte kan ge. därför är det viktigt att röra på sig även om det inte påverkar vikten.

vv ska börja skriva matdagbok idag, vet inte riktigt hur jag ska göra och därför slutar det med att jag inte ätit ännu och är rädd för att redovisa det på onsdag nästa vecka. Ska dock fortsätta med konceptet längre än den veckan jag fått i läxa tänkte jag. Önska mig lycka till! :)

migrän i 3 dygn nu...jag är mer eller mindre beredd på att dö nu....:cry:

och ingen som kan hjälpa, ingen att ringa, helt jävla ensam och jag vill fan bara dö just nu :(

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
12 13 14
Svar
260
· Visningar
5 892
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
735
Svar
2 032
· Visningar
117 560
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 866
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar