Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Aaaaaaaaaaaaaaah!!! Jag har oooont! KOMMER INTE att kunna gå imorgon! :eek:
Men då!!! :)

Jag har klippt klor på kaninerna, ryckt tussar av ena kaninen, eller ja snarare dragit bort löst hår i massor!!
Han börjar se normal ut nu i alla fall.
Upptäckte ett sår på ena kaninen, antagligen har hon rivit sig på en gren, men det var nästan läkt så.
Klippte lite på hundens klor med, men henne kan man inte ta alla på en gång än.
Nu ska jag kolla klart trollkarlens lärling och sen sova :)

Så här ser man ut när man blivit kidnappad av bästa och finaste väninnan till Sabaton Open Air
metalup.gif

Van Canto och Tyr var ju inte dåliga heller ;) SÅÅ glad!

Bara för att :love: Har ont i nacken, fötterna, halsen och armarna efter att ha studsat, headbangat, skrikit och haft armarna i vädret :banana:

De hade karoliner på scenen också! :up:

Uuuuh,
jag kör för bra kanske.. >,<
Förväntade mig en provtur med en sådan man kör upp med men icke. Den turen hoppades över och helt plötsligt ska jag istället köra upp samt skriva kunskapsprovet. Så om drygt en månad kan jag ha mitt körkort. HJÄLP vad läskigt att skriva kunskapsprov. Och köra upp med förvisso men inte lika läskigt som kunskapsprovet.

Jag kommer få 0 rätt på teorin och typ köra ihjäl hela Skövdes befolkning :cry: (fast då kanske jag kan få en lägenhet snabbare..? :cautious:)

Uuuuh,
jag kör för bra kanske.. >,<
Förväntade mig en provtur med en sådan man kör upp med men icke. Den turen hoppades över och helt plötsligt ska jag istället köra upp samt skriva kunskapsprovet. Så om drygt en månad kan jag ha mitt körkort. HJÄLP vad läskigt att skriva kunskapsprov. Och köra upp med förvisso men inte lika läskigt som kunskapsprovet.

Jag kommer få 0 rätt på teorin och typ köra ihjäl hela Skövdes befolkning :cry: (fast då kanske jag kan få en lägenhet snabbare..? :cautious:)
Nejdå det kommer gå bra!!!!!!

Här regnar det med.
Har precis lagat mat.
Även hunden åt som tur var.
Nu ska jag dricka kaffe och kolla burken, noll energi idag

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
5 940
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
737
Svar
2 032
· Visningar
117 560
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 869
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Extremt het häst