Själv är jag lite off ikväll. Fick äntligen tag i min hjärnskrynklare men fick ingen tid förrän nästa onsdag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Å va det i din stad Jag har sett bilden på face...stackars liten! Det försvinner en del här med....med tanke på folket som bor här och vanliga förfrågningar hos polisen om vilka djur man får fånga in här för att äta så kan man ana vad som sker@EmmaW bra gjort! Katthemmet här i stan har fått in en liten unge som någon roat sig med att klippa/skära av svansen på! Som tur var lyckades den komma in i en familj som visste om katthemmet så någon tog hand om stackaren Vet också att det försvinner katter just nu i vissa områden här i stan Och så undrar folk varför jag vill ha innekatt....
Men vännen... Önskar verkligen att jag kunde vara till hjälpInge bra nu... håller fortfarande på att rensa ur fars saker (praktiskt taget INGET slängs, det måste bara ut ur huset pga renovering) och det gör att jag grinar som en idiot (fan, man ska inte behöva göra sådant här själv!).
För att göra allt lite mer vidrigt för mig visar det sig att pappa tagit hand om bilder från MAMMAS sida av släkten också! Jag står alltså med bilder (och i pappas sidas fall böcker, almanackor, anteckningar, medaljer osv från tre generationer) från BÅDA sidorna av min släkt, helt ensam. Inte har jag någon att be om hjälp heller.
Helt ärligt, hade jag haft ett vapen ikväll vet jag inte vad jag hade gjort. Jag kan inte andas.
Stor kram!Inge bra nu... håller fortfarande på att rensa ur fars saker (praktiskt taget INGET slängs, det måste bara ut ur huset pga renovering) och det gör att jag grinar som en idiot (fan, man ska inte behöva göra sådant här själv!).
För att göra allt lite mer vidrigt för mig visar det sig att pappa tagit hand om bilder från MAMMAS sida av släkten också! Jag står alltså med bilder (och i pappas sidas fall böcker, almanackor, anteckningar, medaljer osv från tre generationer) från BÅDA sidorna av min släkt, helt ensam. Inte har jag någon att be om hjälp heller.
Helt ärligt, hade jag haft ett vapen ikväll vet jag inte vad jag hade gjort. Jag kan inte andas.