Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
vv har tittat på ett avsnitt av serien Det stora kriget på svtplay, synd bara att de 3 första avsnitten inte finns där längre :(

Sitter och storrensar för att kunna packa inför flytten. Går igen papper och hittade pärmen med alla mina 8 sjukdomsår:(. Alla utlåtande av olika läkare och sjukskrivningar, om min op osv. Jag blir lite ledsen :cry:och undrar varför dom inte gjorde mer tidigare, varför ingen brydde sig och varför det skulle ta 8 år innan jag kraschade totalt och äntligen kunde tvinga till mig hjälp från vården:( Måste man behålla sånt här? Kan jag kasta det? En del av mig vill behålla det "ifall att" jag skulle behöva dom i framtiden, en del av mig vill slänga allt på tippen, bli av med den gamla ryggsäcken och blicka framåt....

Finns detta dokumenterat på något annat ställe utifall att? Om det finns så hade jag inte sparat det hemma. Finns det en risk att det blir likadant igen? Om ja, hur stor? Väg också in detta i så fall i ditt beslut. Om du väljer att spara det, kan du då ha det på ett ställe där du inte så lätt kommer åt det? T.ex. hemma hos en vän eller dylikt? Är en skam att man ska behöva vänta så länge på att få hjälp! :( (du behöver inte svara på det, men kanske är frågor som kan hjälpa i beslutet att kasta/spara).

Jag har stirrat på på pärmen en stund nu :cautious: öppnat den och läst lite och känner mig även lite stark nu...så hemskt jag mådde :crazy:, vilket hopplöst fall jag ansågs vara i mitt mående och i dag mår jag faktiskt bra och ingenting av allt det hemska som står i alla sjukintyg stämmer längre :up:
Jag ska behålla en del och slänga en del, sen ska pärmen ligga i förrådet tills min bok är klar, sen ska resterande papper eldas upp och försvinna ut ur mitt liv en gång för alla ;)

I made it!! :banana::bump: Men glömde byta skor och jag ORKAR inte gå tillbaka för att hämta de andra...jag oooorkar inte!! :(
Attans.
Blir soffläge med PLL resten av dagen/kvällen...

Heja! :banana:

Själv har jag brottats med röjsågen/grästrimmern :meh: Den var inte samarbetsvillig och ville stanna hela tiden. Jag misstänker att den vill ha ett nytt tändstift :arghh:

Måste köra en vända med trimmern ute :(
Vovve har ätit lite mat men inga mängder.
Längtar faktiskt efter intervjun på måndag :D
Det är en 50%tjänst och jag tror det passar mig perfekt att börja med.
Så kanske jag kan vara sjukskriven på halvtid ett tag och fixa resten av mig :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
5 955
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
737
Svar
2 032
· Visningar
117 560
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 869
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar