Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet inte faktiskt, för jag har mått ganska bra senaste veckan.
Lite beroende på vilken medicin, kan det vara det bästa - att man börjar just när man mår ganska bra...hoppas det blir bra för dig :)

Jag har egentligen en massa VV på lager men det roligaste då:
10-11 BodyJam
12-13 BodyPump

Såå kul! :D

Har lite ångest och ont i magen över att jag inte får något konkret besked om när hovslagaren tänker komma. :crazy::nailbiting::cautious:

Lite gnäll vv: det regnar nej det VRÄKER ner regn från himlen och jag som hade planer att gå och handla, nu får det allt vänta lite.
Men det går väl över innan affären stänger får jag hoppas iaf. :nailbiting:

Senast ändrad:
Vi har en liknande :) Mimmi :love:
6B37AD0F-90C8-4748-9117-96CDCEDDB897_zpsglvlq2ti.jpg
Ska se om jag kan länka den jag la ut igår på fb :)
10608617_10203730342931750_5202695370039968561_o.jpg

Du får känna dig för helt enkelt @Fraggel_Tess - det blir säkert bra :)

VV: fixade dagens prövningar...och har bestämt mig för att testa Grit Plyo i höst...men det lät SÅ mycket enklare när instruktören jag pratade med beskrev det, än när jag tittade på youtube :eek::eek:
Äter frukt det är ju nyttigt, snälla säg att det gäller torkad banan med :p
Allt är relativt.
Är det tillsatt socker, och diverse tillsatser så...nja. Men så beror det också på vad man jämför med :)

Du får känna dig för helt enkelt @Fraggel_Tess - det blir säkert bra :)

VV: fixade dagens prövningar...och har bestämt mig för att testa Grit Plyo i höst...men det lät SÅ mycket enklare när instruktören jag pratade med beskrev det, än när jag tittade på youtube :eek::eek:

Allt är relativt.
Är det tillsatt socker, och diverse tillsatser så...nja. Men så beror det också på vad man jämför med :)

Jo elt sant, tillsatt både socker och honung men bättre än färgämnen åtminstone hihihi :angel:

Är galet trött, men har fått handlat lite. Köpte skräpmat till hunden för att få henne att äta. Så lite har hon ätit, tror hon är på g att börja löpa så.
Ska bara ta det lugnt ikväll, borde ta mig ner i källaren men :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
12 13 14
Svar
260
· Visningar
5 844
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
733
Svar
2 032
· Visningar
117 560
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 865
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar