Sådär, tänk om man bara kommer iväg så blir det oftast bra. Men det är precis innan man tar sig i kragen allt känns jobbigt. Har nu varit iväg på fotspa-party och haft riktigt trevligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har så rätt Fraggel_Tess men mina farvågor stämde med.Sådär, tänk om man bara kommer iväg så blir det oftast bra. Men det är precis innan man tar sig i kragen allt känns jobbigt. Har nu varit iväg på fotspa-party och haft riktigt trevligt!
Här i Sthlm har det varit (är?) så att man bara får plugga upp IG.Är det sant? Men om jag bara skulle vilja plugga upp något/några ämnen då?
Jag har ju lergigan mot sömnlösheten och den dämpar ju även ångest.Det lugnar sig säkert förhoppningsvis @Pigalle
Fy fan vad värdelöst! Överjävligt jävla värdelöst! Ska kolla upp hur det är här..Här i Sthlm har det varit (är?) så att man bara får plugga upp IG.
Jag har ju lergigan mot sömnlösheten och den dämpar ju även ångest.
Fy fan vad värdelöst! Överjävligt jävla värdelöst! Ska kolla upp hur det är här..
Bästa medicinen för mig är bannemej promenera i skogen med en svampkorg...Mår mkt bättre, men jag kan ju inte traska omkring i skogar hela dagen!
Okej... Jag får kolla upp det!Man brukar kunna göra "prövning" på kurserna. Man pluggar på egen hand och sen gör man ett prov på hela kursen, muntligt och hela fadderullan på en gång. Kostar ett par hundralappar per kurs.
Jag har ju lergigan mot sömnlösheten och den dämpar ju även ångest.
Jodå, det går jättebra!
/geologen som saknar fältarbete
PS Hittade du någon svamp då?! DS