Varför ska jag vara så jävla stark jämt?! Jag hamnar ALLTID i situationer som blir skit om jag inte är stark, styr upp och är neutral.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äntligen är lägenheten städad och nycklarna till nya hyresgästen och allt flyttat
Dessvärre vred jag till ryggen vid sista kartongen (så klart! ) så jag kan knappt gå nu så i morgon blir det nog ett besök till kiro igen men det få bli efter jobbet, 4 dagar semester blev det innan chefen ringde om kaos
Det kanske blir din lott för att du klarar av det? Det är inte alla som gör det nämligen. Det krävs ju en del för att kunna hantera sånt där. *styrkekram*Varför ska jag vara så jävla stark jämt?! Jag hamnar ALLTID i situationer som blir skit om jag inte är stark, styr upp och är neutral.
Det kanske blir din lott för att du klarar av det? Det är inte alla som gör det nämligen. Det krävs ju en del för att kunna hantera sånt där. *styrkekram*
Igenkänningsfaktorn är hög härJo, det är ju så. Fast ibland har jag lust att vara totalt omogen, skita i allt och typ gå ut och supa skallen av mig! Men det gör jag givetvis inte.
Fast jag fick lite utlopp på Sabaton Open Air Det är lite najs att stå och vråla i grupp
Var ute med hunden nyss...medan hon strosade runt lös lyssnade jag på syrsorna, studerade stjärnorna och molnen som lystes upp av månen. Så vackert och härligt
Kramar på dig. Men ha inte dåligt samvete pga vikariebristen, fokusera på att må bättre iställetÅngest deluxe. Eftersom jag fått en mindre härliga biverkningar av min medicin så har jag varit hemma från jobbet. Mår illa, yrsel, sömnlös på kvällarna. Fick nu reda på att det finns inga vikarier...Suck
Kramar på dig. Men ha inte dåligt samvete pga vikariebristen, fokusera på att må bättre istället
Men fy! Hoppas det vänder snart så du mår lite bättre.Jo jag ska vara hemma imorgon med. Det är tufft att känna sig som en zombie och arbeta inom förskolan. Svimmade inatt och slog i huvudet rejält.
Men fy! Hoppas det vänder snart så du mår lite bättre.
Du skrev i ett tidigare inlägg om att du mår bra när du går i skogen men inte kan springa där hela dagarna, skogen är läkande så det är inte konstigt om du dras dit. Jag har tillbringat massor med tid i skogen och vid vatten när jag hade depression och det hjälpte kändes det som så är det just det du behöver så gör det så mycket du kan och har möjlighet till.