Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen är lägenheten städad och nycklarna till nya hyresgästen och allt flyttat:up:
Dessvärre vred jag till ryggen vid sista kartongen (så klart! :banghead: ) så jag kan knappt gå nu så i morgon blir det nog ett besök till kiro igen men det få bli efter jobbet, 4 dagar semester blev det innan chefen ringde om kaos ;)

Äntligen är lägenheten städad och nycklarna till nya hyresgästen och allt flyttat:up:
Dessvärre vred jag till ryggen vid sista kartongen (så klart! :banghead: ) så jag kan knappt gå nu så i morgon blir det nog ett besök till kiro igen men det få bli efter jobbet, 4 dagar semester blev det innan chefen ringde om kaos ;)

Gillandet gällde givetvis inte din rygg :( *stor kram och lycka till*

Det kanske blir din lott för att du klarar av det? Det är inte alla som gör det nämligen. Det krävs ju en del för att kunna hantera sånt där. *styrkekram*

Jo, det är ju så. Fast ibland har jag lust att vara totalt omogen, skita i allt och typ gå ut och supa skallen av mig! Men det gör jag givetvis inte.

Fast jag fick lite utlopp på Sabaton Open Air :D Det är lite najs att stå och vråla i grupp :rofl:

var så himla glad tidigare idag. Sen kom nån och var sur och grinig för att denne snokat i sånt den inte har med att göra.
varför blev jag ledsen, borde ju varit den personen ju

Var ute med hunden nyss...medan hon strosade runt lös lyssnade jag på syrsorna, studerade stjärnorna och molnen som lystes upp av månen. Så vackert och härligt :love:

Ångest deluxe. Eftersom jag fått en mindre härliga biverkningar av min medicin så har jag varit hemma från jobbet. Mår illa, yrsel, sömnlös på kvällarna. Fick nu reda på att det finns inga vikarier...Suck

Ångest deluxe. Eftersom jag fått en mindre härliga biverkningar av min medicin så har jag varit hemma från jobbet. Mår illa, yrsel, sömnlös på kvällarna. Fick nu reda på att det finns inga vikarier...Suck
Kramar på dig. Men ha inte dåligt samvete pga vikariebristen, fokusera på att må bättre istället

Var tvungen att säga hejdå till min bästa, bästa kompis redan idag eftersom hon åker bort så jag kommer inte få se henne innan jag åker!:cry:

Jo jag ska vara hemma imorgon med. Det är tufft att känna sig som en zombie och arbeta inom förskolan. Svimmade inatt och slog i huvudet rejält.
Men fy! Hoppas det vänder snart så du mår lite bättre.
Du skrev i ett tidigare inlägg om att du mår bra när du går i skogen men inte kan springa där hela dagarna, skogen är läkande så det är inte konstigt om du dras dit. Jag har tillbringat massor med tid i skogen och vid vatten när jag hade depression och det hjälpte kändes det som så är det just det du behöver så gör det så mycket du kan och har möjlighet till.

Inser att jag tagit ett stort kliv på vägen nu mot ett bättre liv, jag kanske fryser ihjäl i vinter
:cautious: :nailbiting: men just nu känns det bra :D
Nu börjar det bli dax att ta tag i nästa steg...:idea: ska bara landa lite först ;)

Jag gillar kliv!:D Jag har också tagit ett kliv och jag hoppas att det kommer gå vägen, för så som det är nu kan det inte fortsätta. Man kan inte ljuga för sig själv.

Men fy! Hoppas det vänder snart så du mår lite bättre.
Du skrev i ett tidigare inlägg om att du mår bra när du går i skogen men inte kan springa där hela dagarna, skogen är läkande så det är inte konstigt om du dras dit. Jag har tillbringat massor med tid i skogen och vid vatten när jag hade depression och det hjälpte kändes det som så är det just det du behöver så gör det så mycket du kan och har möjlighet till.

Ja idag mår jag bättre så då får det bli en tur ut i skogen men mobilen får följa med. Inga yrselanfall än i alla fall!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
11 12 13
Svar
256
· Visningar
5 682
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
732
Svar
2 032
· Visningar
117 557
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 865
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar