Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stor kram! Ta veckan och försök göra det just du behöver och mår bra av. Hoppas verkligen att du börjar må bättre snart. Så här ska du ju inte behöva ha det. Hoppas det inte var allvarligt med din mamma.Sjukskriven en vecka. Till råga på allt så ramlade min mamma ihop idag på djursjukhuset
Sjukskriven en vecka. Till råga på allt så ramlade min mamma ihop idag på djursjukhuset
Min chef förklarade att jag inte får ut lönen som fattas förrän nästa månad. Så nu har jag brutit ihop och gråtit framför min chef också.
Fan vad jag hatar chefer, pengar och ekonomi. Jag har alltså plötsligt bara 18 kr att leva på resten av månaden och i morgon kommer Hovis och jag har varken mat eller bensin som räcker. Fan fan fan!
Men jösses!Min mamma mår bra, men svimmade tre ggr på djursjukhuset när hon var där med sin hund. Det har väl varit för mycket för henne nu. 2014 har varit ett jäkla år.
Men jösses!
Jag skulle väl också tycka att det var pinsamt om det var jag, men det är ju så dumt! Det är ju inte alls pinsamt!Pinsamt tyckte mamma! Men som sagt hennes föräldrar bor ju på mammas gård och i januari bröt mormor benet (Mormor har a till ö) och var riktigt hysterisk, sen dog morfar i mars, sen har jag ju haft psykproblem till och från och midsommarafton skär pappa av en sena till ett finger och fick gå med gips till början av augusti. Som om det inte vore nog så bröt mammas hund tre ben i tassen för 1½ vecka sen + att min kära mormor oxå blivit psykgalen som mig Vi är en underbar familj! Undra vad som händer härnäst?
Men då hur blev det så? ?Tack för tipset Fraggel, det var inte så här det skulle vara...
Jag ska alltså få tigga till mig mat för att överleva, hästarna får inga skor och så kan jag inte värma upp huset för jag kan inte köpa ved och så kan jag inte jobba något eftersom jag inte har bensin att ta mig till jobbet. Livet är så jävla bra ibland! Fattat inte hur jag ska ta mig igenom detta arbetspass för jag bryter ju nästan ihop
Tack för tipset Fraggel, det var inte så här det skulle vara...
Jag ska alltså få tigga till mig mat för att överleva, hästarna får inga skor och så kan jag inte värma upp huset för jag kan inte köpa ved och så kan jag inte jobba något eftersom jag inte har bensin att ta mig till jobbet. Livet är så jävla bra ibland! Fattat inte hur jag ska ta mig igenom detta arbetspass för jag bryter ju nästan ihop så fort någon tittar på mig