Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit hos kiro igen och nu har jag ännu mer ont än innan i bäckenet och ryggen :( Smygande huvudvärk oxå....skitkropp!

Tråkigt när folk inte kan sköta saker som dem ansvarar för!
Jobbigt också med dem här skurarna när man har en så kinkig häst!:arghh:

Jag var på "arbetsuntervju" idag :) på måndag ska jag sitta "hundvakt" på prov till en alldeles för söt "liten" 8-månaders vovve :)
Är inte helt säker på att det kommer att gå men han är så söt så jag kan inte låta bli att testa (dessutom får jag busskort så jag slipper gå överallt) :p

Fick ett par sköna fåtöljer och en fotpall modell bänk gratis.. Börjar bli rätt trångt hemma
Hoppas jag får klart med huset snart :)

Det är lätt att vara efterklok!:meh: Men man lär ju av sina misstag! Så tråkigt bara när jag inte följer magkänslan som för det mesta har rätt!

Jag somnade vid fyra inatt så jag tog lite sovmorgon när jag rastat hunden.:)
Nu dricker jag kaffe och ska ta en dusch.

VV i helgen har jag kört nästan 100 mil, så nu är kroppen trött. Har varit i Norrköping på Harry Potter experience och så åkte vi inom Vadstena på vägen upp och gick en tur på slottet och i klostret :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
11 12 13
Svar
256
· Visningar
5 624
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
732
Svar
2 032
· Visningar
117 557
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 865
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar