Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
@EmmaW fy vad tråkigt, varför kan de inte betala ut det innan dess?

vv hoppas att katten inte ska hålla på att jama om/när jag vaknar inatt. Dagens i-landsproblem deluxe :p

För att dom gör inga extra utbetalningar, inte ens när dom själva gjort fel tydligen
Min chef ska göra ett ryck i morgon igen med lönekontoret, jag har fått hennes tillåtelse att plocka lite mat från jobbet. Känns ju sådär men har ju inget val. Jag som såg fram emot att klara mig själv och stå på egna ben. Inte behöva tigga och be direkt.
Gulliga kollegor har jag i alla fall. Det gick ju inte riktigt att dölja att nåt var fel när "glada pratglada jag " plötsligt var knäpptyst och sammanbiten.

Katter som jamar mitt i natten är inget I-landsproblem :cautious: Been there, done that! Dom kan driva en till vansinne! :D Tur dom är söta och kommer undan på det :angel:

@EmmaW men vad segt :( Men snällt av chefen att iaf prata med dem.

Jo, det är ganska jobbigt, idag kom hon och jamade när jag lagade mat, hon har helt klart inte förstått vad det innebär att vara skygg :p

vv fikat med en vän efter jobbet och nu blir det tacos, lyxtisdag :)

Sakta men säkert växer något som ska liknar ett hem fram här hemma :) Jag ska dock ta och skaffa lite färg och måla både i köket, hallen och ovan våningen. Det är riktigt slitet och behöver fräschas upp om jag ska trivas. :idea:
Jag la in en liten stöt på kollegan i dag :eek::o:D:angel:
Ingen lön på kontot än :(
Min rygg mår inte bra och jag funderar på en osteopat i stället för kiro. Någon som har erfarenhet?O_o

Sakta men säkert växer något som ska liknar ett hem fram här hemma :) Jag ska dock ta och skaffa lite färg och måla både i köket, hallen och ovan våningen. Det är riktigt slitet och behöver fräschas upp om jag ska trivas. :idea:
Jag la in en liten stöt på kollegan i dag :eek::o:D:angel:
Ingen lön på kontot än :(
Min rygg mår inte bra och jag funderar på en osteopat i stället för kiro. Någon som har erfarenhet?O_o
Hoppas det blir bättre för dig snart.
Misstänker att jag får piffa och puffa i huset jag med innan jag blir nöjd, men vadå :)

Jag kommer ALDRIG förlåta min bror för det här. Jag har gråtit floder i kväll. En del av mig önskar hästen inte fanns så jag inte heller behövde finnas längre. Livet är inte värt det här. jag inbillar mig bara att allt ska bli bra. Det blir aldrig det så varför ens försöka länge?
Jag vill inte mer nu ,jag orkar inte,jag vill bara försvinna och aldrig mer existera...

Jag kommer ALDRIG förlåta min bror för det här. Jag har gråtit floder i kväll. En del av mig önskar hästen inte fanns så jag inte heller behövde finnas längre. Livet är inte värt det här. jag inbillar mig bara att allt ska bli bra. Det blir aldrig det så varför ens försöka länge?
Jag vill inte mer nu ,jag orkar inte,jag vill bara försvinna och aldrig mer existera...
Massa kramar Emma!! Vad har hänt?
Låter inte bra ju

Jag har snusat i sju år, beroende på vad för typ av dag jag hade så var det MINST en dosa/dag. Efterhand blev jag beroende av Pepsi Max. Nu är jag inne på min andra dag utan Pepsi Max och är inne på mitt tredje snusfria år. Det var ta mig fan betydligt lättare att sluta snusa men jag KAN göra det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
11 12 13
Svar
255
· Visningar
5 532
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
732
Svar
2 032
· Visningar
117 557
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 865
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar