Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit hos kiro igen och hoppas han lyckats knäcka mig rak denna gång. Ingen betalning var nödvändig eftersom jag uppenbarligen inte blev rak sist.
Hoppas att jag äntligen ska bli smärtfri i ryggen nu, det är minst sagt påfrestande med ständig smärta....
Båda hästarna är nu skodda:up: även den lilla som som skoddes för första gången och uppförde sig exemplariskt :D och betydligt bättre än den stora :o:angel:
Köpte kräftor i kväll (för att trigga min förlorade hunger lite) dom hinner ju inte tina förrän till i morgon men ändå :d

Försöker fokusera på det positiva just nu så inte det negativa tar överhanden totalt...
Era inlägg värmer och stärker, tack för att ni finns :love:

Började dagen med en halvmil joggingtur.
Jobbat tolv timmar efter det.
Trött och öm i fötterna nu.
Tittar på NCIS LA.

Promenerat nästan 2 timmar i skogen med hunden i ett försök att hämta kraft , ätit 5 kräftor till lunch :doch sovit 2 timmar på soffan :angel:
Nu blir det nog lite kaffe och en fundering på om ryggen orkar med en ridtur för själen skulle verkligen behöva en i dag....:cautious:

vv åt lite kvarg med funligt, smakade som yoghurt :d Nu är det dock dags att duscha och sedan bege sig mot Blekinge för att träffa mamma och mormor lite idag :)

Köpt en skrapbingo lott, de räcker ju en stund iaf:)
Ska göra flygande Jakob sen, typ den enda maträtten jag kan göra :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
11 12 13
Svar
254
· Visningar
5 522
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
732
Svar
2 032
· Visningar
117 557
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 862
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar