Kommer ihåg Helena Lundbäck 2002, oj vad nervöst och spännande det var.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var spännande! Imorgon är det final och då ska ryttarna byta hästar med varandra
Hoppas Roffes fina form håller i sig nu. Men en fråga bara. Har sett tidigare att ryttarna använder sina egna sadlar på andras hästar. Skumt tycker jag.
Ja, jag tycker det är lite konstigt också. Det borde ju vara viktigare att sadeln ligger bra på hästen än att sätet är exakt rätt för ryttaren.
Finalen? 14.45Vilken tid är det imorgon?
De har ju den hästens hästskötare till hjälp och hr nog pratat igenom det. vet att när det var vm i Stockholm hade de förberett med paddar och annat. Skulle tro att om hästen är känslig vill nog de som ska rida att det blir bra. Nu är det ju inte så lång stund varje sadel ligger på så. Tror RG kommer klara sig bra, han har ju ridit en massa olika typer av hästar och fixat det braJa, jag tycker det är lite konstigt också. Det borde ju vara viktigare att sadeln ligger bra på hästen än att sätet är exakt rätt för ryttaren.
Casall ser onekligen väldigt trött ut
Knappast!Jag misstänker nog att de som har Casall-avkommor inte får problem att få ett bra pris för dem efter det här
Stackars Roffe. Vilken otur han hade