Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var spännande! Imorgon är det final och då ska ryttarna byta hästar med varandra:)
Hoppas Roffes fina form håller i sig nu. Men en fråga bara. Har sett tidigare att ryttarna använder sina egna sadlar på andras hästar. Skumt tycker jag. :confused:

Var spännande! Imorgon är det final och då ska ryttarna byta hästar med varandra:)
Hoppas Roffes fina form håller i sig nu. Men en fråga bara. Har sett tidigare att ryttarna använder sina egna sadlar på andras hästar. Skumt tycker jag. :confused:

Ja, jag tycker det är lite konstigt också. Det borde ju vara viktigare att sadeln ligger bra på hästen än att sätet är exakt rätt för ryttaren.

Ja, jag tycker det är lite konstigt också. Det borde ju vara viktigare att sadeln ligger bra på hästen än att sätet är exakt rätt för ryttaren.

Ja precis! Hade jag hoppat nån annans häst hade jag inte bytt iaf:D
Jag menar de är ju inte stöpta i samma form även fast de är VM-kusar.
Ska bli spännande imorgon. Vet de höll på och krånglade med sadelbyten under OS?

De har ju den hästens hästskötare till hjälp och hr nog pratat igenom det. vet att när det var vm i Stockholm hade de förberett med paddar och annat. Skulle tro att om hästen är känslig vill nog de som ska rida att det blir bra. Nu är det ju inte så lång stund varje sadel ligger på så. Tror RG kommer klara sig bra, han har ju ridit en massa olika typer av hästar och fixat det bra

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
11 12 13
Svar
254
· Visningar
5 523
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
732
Svar
2 032
· Visningar
117 557
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 862
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar