Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lugn och ro och lite tid så kommer hon nog snart. Prata med henne så hov vet att du är där helt enkelt.kl
Nu har jag hämtat hem Lucia, hon tycker inte om att åka bil och ligger just nu under sängen och låter olycklig.
Många gånger handlar svårlastade hästar inte om just svårlastade hästar utan om ägare som inte kan lasta på vettigt visHjälpte spontant till med att lasta en häst idag som dem hade stått med ett bra tag.
Lastade den på 10 minuter, men höll på att gå i taket på "ägarna" som hade nästan noll säkerhetstänk, kunskap eller känsla!
Hästar är för fan inga jäkla leksaker! Det kan uppstå j'vligt farligt situationer!
Ja, men precis. Så är det ju i stort sett med alla "problem". Det är ägarna som är problemet.Många gånger handlar svårlastade hästar inte om just svårlastade hästar utan om ägare som inte kan lasta på vettigt vis
Grannjäveln ovan har köpt ett piano åt sin son på 5 år Gissa hur en 5 åring spelar på piano Och hur bra det blir i en lyhörd lägenhet vid 21.00 på kvällen
Katterna blev skräckslagna och gömde sig illa kvickt. Jag ringde på och påpekade att det vore bra att tänka på att lägenheterna är väldigt lyhörda och får till svar att vill sonen spela så får han spela och att jag borde ha överseende med det
14 dagar kvar till flytt!!!! *försöker andas*
Det finns anledningar till varför jag:Ja, men precis. Så är det ju i stort sett med alla "problem". Det är ägarna som är problemet.
Men man slutar ju aldrig förvånas alltså.
Ge grabben en yxa.Grannjäveln ovan har köpt ett piano åt sin son på 5 år Gissa hur en 5 åring spelar på piano Och hur bra det blir i en lyhörd lägenhet vid 21.00 på kvällen
Katterna blev skräckslagna och gömde sig illa kvickt. Jag ringde på och påpekade att det vore bra att tänka på att lägenheterna är väldigt lyhörda och får till svar att vill sonen spela så får han spela och att jag borde ha överseende med det
14 dagar kvar till flytt!!!! *försöker andas*
Men herregud, är de galna?! Några nätter innan du flyttar tycker jag du ska ha en dygnet runt-festival med indisk skrammelmusik Skitbarnsligt men förmodligen rätt tillfredsställande!
Fan vad dagarna är korta enligt SMHI, det skulle regna hela dan, nu har det regnat en timme drygt och nu är det slut på regnet. Om en halvtimme lyser solen igen. Bra där SMHI, er kan man lita på.