Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här pissar det också riktigt ordentligt! Skönt! Då behöver jag inte ha dåligt samvete att hingsten och fuxstoet får en vilodag idag!:D

Jäkla vc som krånglar. Fick ingen tid förra veckan för den läkare jag haft tidigare var inte där.
Nu finns inga tider och min sjukskrivning ska förlängas.
Nu blir det två veckor utan ersättning !!
Idiotas

Nu har sista gerbilerna fått nytt hem hos en jättebra familj, känns bra i mattehjärtat :love:

Nu ska jag bara visa lghten och hoppas jag blir av med den i tid så jag slipper dubbla hyror...annars kanske jag ska indisk fest för grannen i en hel månad :idea::laugh::angel::D

Gaaaaah!::arghh: Blir galen på chaps-storlekarna på Hööks!
Mina senaste chaps har XS och beställde nu hem ett par dyrare chaps med storlek S.
De var för små, vilket chockade mig något eftersom jag snarare har gått ner i vikt överlag sen jag köpte dem tidigare.
Beställde då storlek M och fick hem dem idag! Fortfarande för små, bara längre!:eek::arghh::banghead:
Det är ju sjukt! Jag väger förfan 51-52 kilo och jag har inga tjocka vader!
Åker fan dit i veckan och provar ett par på plats!:banghead:

Gaaaaah!::arghh: Blir galen på chaps-storlekarna på Hööks!
Mina senaste chaps har XS och beställde nu hem ett par dyrare chaps med storlek S.
De var för små, vilket chockade mig något eftersom jag snarare har gått ner i vikt överlag sen jag köpte dem tidigare.
Beställde då storlek M och fick hem dem idag! Fortfarande för små, bara längre!:eek::arghh::banghead:
Det är ju sjukt! Jag väger förfan 51-52 kilo och jag har inga tjocka vader!
Åker fan dit i veckan och provar ett par på plats!:banghead:
Och mina chaps som jag haft sedan jag gick i sexan och vägde 60 kilo kan jag ff ha fast jag väger närmare hundra nu :D
Vet inte vilken storlek, de är 26 år gamla hahaha

Snart dags för mat.
Läkaren ska ringa imorrn bitti.
Jag har snart gett upp på allt..
Hade der inte varit för dotra så

Jäkla vc som krånglar. Fick ingen tid förra veckan för den läkare jag haft tidigare var inte där.
Nu finns inga tider och min sjukskrivning ska förlängas.
Nu blir det två veckor utan ersättning !!
Idiotas
De borde ju kunna förlänga ändå, via telefon.
Kram hoppas det löser sig.

Robin Williams är död :cry: En av mina favoritskådespelaren var vad han var och han kom ofta med kloka citat. Bl.a:
feel-alone.jpg

Mina grannar har lagt sig till med en ny vana. Varje kväll/natt sedan lite drygt en vecka (började förra helgen någon gång) går ett stort gäng mestadels kvinnor ut och sätter sig i trädgården, där de glatt pratar, skrattar, skriker, sjunger, applåderar, visslar och lever om. De är ju bara glada (de har slutat spela musik tackolov), de sitter i sin egen trädgård, det är sommar, och jag ska inte ens upp och jobba på morgonen. Men det börjar slita på mig nu. Ordentligt. Även om det gör mig till en sur(are)kärring... Inatt började de i alla fall halv tolv - tolv, vilket var väldigt mycket bättre än natten innan då de drog igång tjugo över ett! :arghh:

Jag vill bara få sova! Jag har konstant ont i huvudet nu, och är för trött och seg för att få någonting alls vettigt gjort på dagarna. :(

Deras semester (och semestergäster?) måste väl vara slut snart dock...

Galet trött i går! Somnade tidigt i går och haft sovmorgon, ledig i dag :love:
Har egentligen massor som borde göras men vet inte om jag orkar i dag för i dag vill jag bara vara ledig, rida och pyssla i stallet och njuta av livet ;)

@astronaut : Så sorgligt!:(

Lite ledsen över fuxstoet idag som har varit så himla duktig, men idag så blev det kortslutning i huvudet på henne och hon la sig nästan ner med sadeln på. Nya tag imorgon.

Fan vad bra jag är!
Mailat patientnämnden om tillägget med puckoläkaren
Kontaktat försäkringsbolaget om tillägg för operation (vilket gör att det dröjer minst ett år till innan de betalar ut ett enda litet jäkla öre)
Kontaktat vc och ortopeden om utlåtande/intyg till försäkringskassan ang. arbetsförmåga.

Allt detta som jag bara skjutit på...

Och om en stund ska jag iväg på Healing! :love:

Lägenheten är uthyrd och jag slipper sitta med dubbla hyror :banana::bow::banana::bow: (tur för grannen:devil:) Killen som skrivit förstahandskontraktet vill gärna komma in tidigare. Helst redan på måndag men han får vackert vänta till den 27:e ;) på måndag ska vi skriva andrahandskontrakt på den månaden men jag ser inga hinder eftersom allt annat är ordnat :)

Hämtat halm, gjort massor med ärenden, lagar mat och försöker lista ut bästa och billigaste sättet att ha tv i huset:confused: Lutar åt ett boxerpaket just nu...snålråttan i mig är i farten :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 539
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 800
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka