vv Lucia vågade sig fram igår kortare stunder, hon klöste tom på klösträdet en gång. Och verkar ha varit i lådan inatt när jag sovit, vi ska nog kunna komma överens känns det som
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter onekligen lockade Avskyr den dåliga attityden , han påminner om mitt xMen herregud, är de galna?! Några nätter innan du flyttar tycker jag du ska ha en dygnet runt-festival med indisk skrammelmusik Skitbarnsligt men förmodligen rätt tillfredsställande!
Nu har sista gerbilerna fått nytt hem hos en jättebra familj, känns bra i mattehjärtat
Nu ska jag bara visa lghten och hoppas jag blir av med den i tid så jag slipper dubbla hyror...annars kanske jag ska indisk fest för grannen i en hel månad
Och mina chaps som jag haft sedan jag gick i sexan och vägde 60 kilo kan jag ff ha fast jag väger närmare hundra nuGaaaaah!: Blir galen på chaps-storlekarna på Hööks!
Mina senaste chaps har XS och beställde nu hem ett par dyrare chaps med storlek S.
De var för små, vilket chockade mig något eftersom jag snarare har gått ner i vikt överlag sen jag köpte dem tidigare.
Beställde då storlek M och fick hem dem idag! Fortfarande för små, bara längre!
Det är ju sjukt! Jag väger förfan 51-52 kilo och jag har inga tjocka vader!
Åker fan dit i veckan och provar ett par på plats!
De borde ju kunna förlänga ändå, via telefon.Jäkla vc som krånglar. Fick ingen tid förra veckan för den läkare jag haft tidigare var inte där.
Nu finns inga tider och min sjukskrivning ska förlängas.
Nu blir det två veckor utan ersättning !!
Idiotas
@Tramptass har du inte fått bytt arbete?
Haha förlåt!!!Vad har jag nu missat att jag ska göra?
Han var enastående! Så syndRobin Williams är död En av mina favoritskådespelaren var vad han var och han kom ofta med kloka citat. Bl.a: