Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har tydligen ett stort jordgetingbo i hagen:devil: Naturligtvis var jag tvungen att upptäcka det genom att placera foten i det:eek: ....gissa om det blev fart på mig då!:laugh:
Dom är inte direkt gästvänliga dom små krypen :angel:

Åh för min kiropraktor!:love:
Åh för hästarna!:love:
Suck för att man alltid hittar en fin häst att rida när man inte har möjligheten att rida den!:(

proxy

Ikväll skiter jag i alla skitsnackare i min omgivning - men först en selfie med ankmun haha ;)

Det är över nu, jag har fyllt på kaffemuggen. :d

Äkta trauma är när kaffemuggen är tom och kaffet slut i skåpet, då kan man lika gärna gå och skjuta sig direkt. (Eller åka till affären och köpa nytt.) :)

Det är över nu, jag har fyllt på kaffemuggen. :d

Äkta trauma är när kaffemuggen är tom och kaffet slut i skåpet, då kan man lika gärna gå och skjuta sig direkt. (Eller åka till affären och köpa nytt.) :)
Bra när saker går att lösa snabbt och smidigt när det är så tunga problem man råkar ut för ibland :p
Härligt att du fixade situationen.

Jag fixar alla situationer vet du, det finns inget jag inte löser fast en del tar lite tid. :)

Förresten så har jag skålat med Callen och Hetty ikväll, du vet dom där i NCIS. Det du. :p

Dom skålade i 50-årig whisky men jag tog vin istället, jag gillar inte whisky alls, det skulle jag ledigt kunna hälla i tanken och köra upp istället, eller använda som förtunning. *Kräks lite.* :yuck:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 536
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 782
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka