Tråd för värdelöst vetande del 32

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 001
  • Visningar Visningar 77 897
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har tydligen ett stort jordgetingbo i hagen:devil: Naturligtvis var jag tvungen att upptäcka det genom att placera foten i det:eek: ....gissa om det blev fart på mig då!:laugh:
Dom är inte direkt gästvänliga dom små krypen :angel:

Åh för min kiropraktor!:love:
Åh för hästarna!:love:
Suck för att man alltid hittar en fin häst att rida när man inte har möjligheten att rida den!:(

proxy

Ikväll skiter jag i alla skitsnackare i min omgivning - men först en selfie med ankmun haha ;)

Det är över nu, jag har fyllt på kaffemuggen. :d

Äkta trauma är när kaffemuggen är tom och kaffet slut i skåpet, då kan man lika gärna gå och skjuta sig direkt. (Eller åka till affären och köpa nytt.) :)

Det är över nu, jag har fyllt på kaffemuggen. :d

Äkta trauma är när kaffemuggen är tom och kaffet slut i skåpet, då kan man lika gärna gå och skjuta sig direkt. (Eller åka till affären och köpa nytt.) :)
Bra när saker går att lösa snabbt och smidigt när det är så tunga problem man råkar ut för ibland :p
Härligt att du fixade situationen.

Jag fixar alla situationer vet du, det finns inget jag inte löser fast en del tar lite tid. :)

Förresten så har jag skålat med Callen och Hetty ikväll, du vet dom där i NCIS. Det du. :p

Dom skålade i 50-årig whisky men jag tog vin istället, jag gillar inte whisky alls, det skulle jag ledigt kunna hälla i tanken och köra upp istället, eller använda som förtunning. *Kräks lite.* :yuck:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner... 17 18 19
Svar
378
· Visningar
12 051
Senast: MJLee
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 290
Svar
2 032
· Visningar
122 415
Senast: Marita73
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka