Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känns väldigt obehagligt med branden även om den inte ens är här i närheten. Nu har den krävt sitt första brandoffer och det gör mig rätt ledsen. Så tragisk :(

Ok, nu är åskan RAKT över oss. Jag hade njutit mer om inte ena kissen var ute men hon hade chansen att komma in riktigt sent, hade dörren öppen länge. Jag tror säkert att hon är ok men mattehjärtat mår dåligt.

@athena_arabians - usch så hemskt!! :cry: Håll mig/oss gärna uppdaterade så jag/vi vet att du (och djuren) är okej!
Hoppas verkligen att det går bra! KRAM! :love:

Vi överlevde även om kisse var ute hela natten. Hon kom in på morgonen och försökte parkera sig på husse som gjorde ett snabbt stopp här på vägen hem. Husse var inte så imponerad, mjölktrampande kisse på naken hud är inte så skönt :love:

*stor kram*

Livet känns ganska bra, flyter på, inte perfekt men bra och jag känner att jag klarar av det nu :up:
Fick en :idea: snilleblixt i morse om en framtida ide...den måste bara finslipas lite :angel:

"Gammel"kissen är ev dålig :cautious:

Ska snart gå iväg o köpa två Harry Potter böcker för 10kr/st. Vill ha alla och det är underbart att hitta några billigt ;)
Sedan träffa vännen :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 536
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 779
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka