Sitter med blöt kökshandduk på huvudet - SKÖÖÖÖNT!
vv 2: min ögonbrynspiercing har ramlat loss?
vv 2: min ögonbrynspiercing har ramlat loss?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En fläkt kanske kan hjälpa lite?Har stängt, vilket då resulterar i noll luft inomhus och jag håller på att få både värmeslag och panik!
Min syster är i Falun, det blev kaos hos dem två ggr inatt när brandvarnaren började tjuta pga branden i Västmanland.Brandlukt i Uppsala nu
Ja dalarna är ju också hårt drabbat!Min syster är i Falun, det blev kaos hos dem två ggr inatt när brandvarnaren började tjuta pga branden i Västmanland.
Ja dalarna är ju också hårt drabbat!
Jag har tänkt så otroligt mycket på er! Kan inte ens föreställa mig hur det är att ha allt det hemska så otroligt nära*host* Jo tack, har fått steppa upp astmamedicinen rejält.
http://ekuriren.se/nyheter/sormland/1.2541243-sverige-hade-egen-vattenbombare-i-nykoping
*biter mig i läppen* så jag inte säger något föööör elakt.
Jag har tänkt så otroligt mycket på er! Kan inte ens föreställa mig hur det är att ha allt det hemska så otroligt nära
På så vis är jag glad att vi fått rök här, det betyder att det blir lättare hos er...hoppas du är ok vännen
Fasen sånt där med tån gör såå ont Mensvärk är ju inte heller nåt att hänga i granenEh, jag tror jag fan har mensvärk det är typ år sedan jag hade det plus att jag spräckte övre delen av en stortånagel i morse och vek ena halvan bakåt (nej, fråga inte hur!). Det betyder att jag tycker synd om mig själv nu och vill ha någon som ger mig en kram, typ särbon men han är 54 mil bort
Fasen sånt där med tån gör såå ont Mensvärk är ju inte heller nåt att hänga i granen
Stor bamsekram från mig hur som!!!