Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh hästarna alltså!:love:
Hingsten var duktig, appaloosan var över förväntan och HUR mysig som helst!:love: Snacka om att jag har haft förutfattade meningar! Hoppas att det inte var en engångsgrej!:D
Red sen spontant en cowboys häst. Jävlar! Jag bara vrålade ut i ren lycka när jag galopperade runt i ridhuset och gjorde galoppombyten! Alltså gud!:love:

Jag har fått in en fluga hemma...den är envis som sjutton och nu saknar jag min lilla galna flugfångare massor :( Hon var oslagbar på att fånga insekter :love:

Läste det igår,
hoppas de tänker annat snart för det skulle ju vara bra att ha ett sådant plan i Sverige för framtida bruk. Klimatet ändras ju konstant och även om vi kanske inte kommer se bränder i denna storlek (hoppas jag) på ett bra, bra tag så är det ju ändå bra att vi har den garantin med eget plan så man slipper förlita sig på att andra länder vill ställa upp med bombardier-plan.

Jag har tänkt så otroligt mycket på er! Kan inte ens föreställa mig hur det är att ha allt det hemska så otroligt nära :(
På så vis är jag glad att vi fått rök här, det betyder att det blir lättare hos er...hoppas du är ok vännen :love:

Tack som frågar :love: jag och kissarna mår bra :) Idag har det inte varit någon rök här så det är jätteskönt.

Eh, jag tror jag fan har mensvärk :crazy: det är typ år sedan jag hade det plus att jag spräckte övre delen av en stortånagel i morse och vek ena halvan bakåt (nej, fråga inte hur!). Det betyder att jag tycker synd om mig själv nu och vill ha någon som ger mig en kram, typ särbon men han är 54 mil bort :cry:

Eh, jag tror jag fan har mensvärk :crazy: det är typ år sedan jag hade det plus att jag spräckte övre delen av en stortånagel i morse och vek ena halvan bakåt (nej, fråga inte hur!). Det betyder att jag tycker synd om mig själv nu och vill ha någon som ger mig en kram, typ särbon men han är 54 mil bort :cry:
Fasen sånt där med tån gör såå ont :o Mensvärk är ju inte heller nåt att hänga i granen :meh:
Stor bamsekram från mig hur som!!!

vv har varit ute efter jobbet med några kollegor och ätit mat, väldigt mätt nu :p Och imorgon ska jag titta på en lägenhet :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 536
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 779
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka