Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
@Pigalle vad tråkigt att den krånglar trots att de lagat den
vv tvättar och städar och vid 16.30 ska jag fika med lite arbetskollegor, nåja de ska fika, jag ska äta frukost tänkte jag Sedan ska jag handla lite grejer till nya katten
Gick hemifrån halv ett, kom fram nyss och det blev en förjävla lång omväg. Jag hatar kartor!
Dessutom hade jag tid kl 11 enligt dem?! Så jag fick en tid kl 15 istället, vilket betyder att jag i alla fall inte gått heeelt i onödan! Planen är i alla fall BodyJam kl 17.30...får käka på stan eller något
Haft kanonpass på jobbet. Fått massor med positiv feedback från båda cheferna i dag Känns toppen och jag trivs!
Hittade en ny trigger i natt så nu blir det lite ändringar närmaste nätterna men nu börjar äntligen huvudvärken släppa
Ja och när jag hämtade den idag fick jag höra: jo, det var visst ett läckage vid topplocket. Så de har haft i bars leak. Men frågan är om det ens var fel på kylaren från början
Att laga topplocket och packning kostar 8-10 tusen så det kan jag ju bara glömma.
Varmt inne som sjutton.
Resan till Danmark löste sig, ska ju inte åka med hundägaren utan ett annat gäng som hjälpte mig lösa resan dit.
Allt annat är ju betalt via dem.
Ska bli skönt att åka bort med dottern, det är ju det enda vi gjort i sommar då.
Jag behöver verkligen få komma hemifrån en stund.
Så svårt att vara beroende av andra för sånt, men det här kändes som en chans jag inte ville missa.
Så nu har den arma jordhögs kullen i trädgården fått lite växter.
Två buskar blåbär ( amerikanska) en hortensia och en syrenbuddleja har fått ett nytt hem
Herrejävlar vad jag har varit effektiv, och motionerat, idag
Gick i över 2,5 timme - var hos tandläkarpsykologen (jag blev godkänd för terapin, så imorgon drar vi igång! ) på eftermiddagen (hade visst tid kl 11, jag trodde det var kl 14 ) i 35 minuter, sedan gick jag ner på stan (ytterligare typ 45 min promenad) handlade lite ätbart och sedan tog jag bussen (!!) till gymmet, dansade en timme och gick hem
LITE trött nu dårå...
Kropp & Själ Hair toppers för kvinnor har blivit populärare och otroligt snygga. Det är lite som en tupé fast inte riktigt. Peruker överlag är mycket...
Hästmänniskan Kan bara hålla med! En hyrhäst från Taffsnäs för lite prova-på innan ni köper en egen är ett utmärkt tips! En sådan passar både dig och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.