Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Badat och solat vid en stenstrand idag. Skönt men kvalmigt nu.
Ska åka och hämta bilen, antar de bara fyllt upp den.

@Pigalle vad tråkigt att den krånglar trots att de lagat den :(

vv tvättar och städar och vid 16.30 ska jag fika med lite arbetskollegor, nåja de ska fika, jag ska äta frukost tänkte jag :p Sedan ska jag handla lite grejer till nya katten :)

Gick hemifrån halv ett, kom fram nyss och det blev en förjävla lång omväg. Jag hatar kartor! :mad:
Dessutom hade jag tid kl 11 enligt dem?! Så jag fick en tid kl 15 istället, vilket betyder att jag i alla fall inte gått heeelt i onödan! Planen är i alla fall BodyJam kl 17.30...får käka på stan eller något :o

Haft kanonpass på jobbet. Fått massor med positiv feedback från båda cheferna i dag :up: Känns toppen och jag trivs! :)
Hittade en ny trigger i natt så nu blir det lite ändringar närmaste nätterna men nu börjar äntligen huvudvärken släppa :bow:

@Pigalle vad tråkigt att den krånglar trots att de lagat den :(

Ja och när jag hämtade den idag fick jag höra: jo, det var visst ett läckage vid topplocket. Så de har haft i bars leak. Men frågan är om det ens var fel på kylaren från början:confused::banghead:
Att laga topplocket och packning kostar 8-10 tusen så det kan jag ju bara glömma.

Varmt inne som sjutton.
Resan till Danmark löste sig, ska ju inte åka med hundägaren utan ett annat gäng som hjälpte mig lösa resan dit.
Allt annat är ju betalt via dem.
Ska bli skönt att åka bort med dottern, det är ju det enda vi gjort i sommar då.
Jag behöver verkligen få komma hemifrån en stund.
Så svårt att vara beroende av andra för sånt, men det här kändes som en chans jag inte ville missa.

Så nu har den arma jordhögs kullen i trädgården fått lite växter.
Två buskar blåbär ( amerikanska) en hortensia och en syrenbuddleja har fått ett nytt hem:)

Jag var till tandläkaren idag, årlig undersökning. Han hittade ett litet hål som han lagade direkt så slipper jag gå tillbaka. :D

Herrejävlar vad jag har varit effektiv, och motionerat, idag :rofl:
Gick i över 2,5 timme - var hos tandläkarpsykologen (jag blev godkänd för terapin, så imorgon drar vi igång! :banana:) på eftermiddagen (hade visst tid kl 11, jag trodde det var kl 14 :o ) i 35 minuter, sedan gick jag ner på stan (ytterligare typ 45 min promenad) handlade lite ätbart och sedan tog jag bussen (!!) till gymmet, dansade en timme och gick hem :rofl:
LITE trött nu dårå...:D

Samma här... Har ju inte exakt koll på vad som drabbats än men den närmar sig ju större bebyggda områden nu :(
Hoppas verkligen de får regn snart!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 536
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 776
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka