Tråd för värdelöst vetande del 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Man blir inte nödvändigtvis bra på levaxin eller naturligt grishormon heller bara för att det är hypo.

Jag tror det skulle behöva forskas MER på sköldkörteln och vad som händer när det blir fel.
Nej absolut inte, det jag menade var att bara för att man plockar bort den så betyder det inte att man mår bättre med medicin sen det gäller både hypo och hyper. Det behövs garanterat mer forskning på skk överlag.

Nä det är inte sant, när jag satte mig i bilen lyser kylarlampan!!! Kollar och då har glykolen sjunkit under minus:arghh:
Är alltså en vecka sen de bytte kylaren för 4700, ska ringa verkstan direkt de öppnar imorgon. Vad sysslar de med??:rage:

Sen har jag haft ont i magen hela dan kramp som gått till ryggen med, fy vilken dag :cry:

Ledig imorgon, underbart! Magen lite bättre nu. Men fy med smärta på så många håll:yuck:
Ska styra med verkstaden imorgon.

Hundägarens tänk finns det verkligen inte nån rim och reson i?????
Han menade på fullaste allvar att jag kunde lånat en bil och kört till Danmark och tillbaka utan körkort!!!!
Jävla dåre...
Det finna tåg och buss i Danmark med liksom..

Hundägarens tänk finns det verkligen inte nån rim och reson i?????
Han menade på fullaste allvar att jag kunde lånat en bil och kört till Danmark och tillbaka utan körkort!!!!
Jävla dåre...
Det finna tåg och buss i Danmark med liksom..

Är det inte dags att koppla loss hundägaren från ditt liv? Han verkar inte vara så bra för dig... :cautious:

*stor kram*

Han fattar inte vinken och ändå har jag sagt det rakt ut.
Han är en enorm energitjuv och jag har sagt åt honom att jag vill vara ifred.
Men snart blir jag arg på riktigt och jag har skrivit ett uppriktigt sms till honom vad jag anser. Har lite svårt att få fram nåt når jag pratar med honom då han gärna tar över.
Sms:ET ledde till typ 17 Samtal men jag svarade inte utan han får ta det bara.
Kan prata med honom när han har lugnat sig.

Dumpa, dumpa, dumpa. Du behöver energin själv.

Hklej förresten! Länge sedan jag "hängde" i vv-trådarna nu :o

Haha ja jag gjorde ett tappert försök igår.
Han kör nämligen samma taktik som exet, se till att jag blir isolerad från mina vänner och beroende av honom.
Men DEN går jag inte på en gång till

Du är på inget sätt skyldig att ha kontakt med honom. Du är definitivt inte skyldig att förklara, eller försvara. Säg åt honom att fara och flyga. Sedan stryper du alla möjligheter för honom att kontakta dig. Blocka från Facebook och mobilen, minst.

Han fattar inte vinken och ändå har jag sagt det rakt ut.
Han är en enorm energitjuv och jag har sagt åt honom att jag vill vara ifred.
Men snart blir jag arg på riktigt och jag har skrivit ett uppriktigt sms till honom vad jag anser. Har lite svårt att få fram nåt når jag pratar med honom då han gärna tar över.
Sms:ET ledde till typ 17 Samtal men jag svarade inte utan han får ta det bara.
Kan prata med honom när han har lugnat sig.

Fast? Följa med (eller rättare sagt, vilja följa med och även göra det om du kunnat) är väl inte direkt att säga att du vill vara ifred eller?

He plays with you girl...

Hade tänkt hänga på vilddjuret idag, men pga all broms kändes det bättre att nöja sig med att kunna stå på pallen bredvid honom och klappa och ändå ha en lugn häst!

På väg till tandläkarpsykolog äen. Det är så inihelvete varmt och typ 3, 5 km att gå (om jag hittar rätt, vilket inte är speciellt troligt) jag är galet nervös, trött, illamående och smälter snart bort!
Är i alla fall ute i tämligen god tid.
Men det är såååå drygt att gå i denna värme! :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 536
Senast: Marita73
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på...
2
Svar
37
· Visningar
2 776
Senast: hastflicka
·
Svar
16
· Visningar
248
Senast: Soffan74
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka