Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du vet ju inte vilka förändringar jag gjort och vad får dig att tro att jag förväntar mig medlidande? Läs inte mina inlägg då om det är så nedbrytande för dig. Jag trampade tydligen på en öm tå här...Är du alls villig att göra någon förändring då? Eller vill du bara få gnälla av dig när du har ätit onyttigheter som du inte borde?
Det är ju tyvärr så att om man ska lyckas bli av med en stor övervikt så måste man ändra på något, eftersom tidigare system bevisligen inte har fungerat. Det vet du säkerligen också.
Skriv du om du är sur, men förvänta dig inget medlidande.
Själv tycker jag att gnäll är det mest nedbrytande som finns. Detta är inte någon gnälltråd utan är väl snarare tänkt som en pepp-trådså att vi kan hjälpa varandra att hitta rätt spår igen. Så jag tycker det är lite tråkigt att gång på gång läsa kommentarer om att någon har vräkt i sig onyttigheter.
Ja du är ju jättepeppande själv, verkligen...Detta är inte någon gnälltråd utan är väl snarare tänkt som en pepp-trådså att vi kan hjälpa varandra att hitta rätt spår igen.
inga ömma tår, jag tycker bara att gnäll är otrevligt och nedbrytande.Du vet ju inte vilka förändringar jag gjort och vad får dig att tro att jag förväntar mig medlidande? Läs inte mina inlägg då om det är så nedbrytande för dig. Jag trampade tydligen på en öm tå här...
amen??Fast @Linda8142, amen har faktiskt en poäng.
och jag tror att du har en god chans att behålla din nya lägre vikt eftersom det gått så sakta. Du har inte gjort någon extrem förändring, antar jag, utan låter det ta sin tid med små medel. Då ökar ju chansen att du ska kunna fortsätta på samma vis.@ameo jag vägde in på 132,2 kilo den 26/3-2014 så visst har det rört på sig, om än sakta
amen??
Jag är sur.
Gått drygt 1 km idag, känner mig lat för att jag inte gick längre men ville inte bli svettig.
Sen har jag ätit pizza, Cola (50 cl + 20 cl och 50 cl igen), en stor Sport Lunch, en coco, en center och en plopp.
Nåja, nya tag i morgon...
Tänkte skriva här. Ångrade mig när jag såg tonen.
Sen måste jag bara klura ut varför jag lägger på mig så mycket vätska emellanåt
wow @Petronilla vilken skillnad
Jag är just nu väldigt glad för att BIA-mätning ingår i mitt viktprogram jag deltar i
För trots bara -0,3 på vågen visade mätningen -1,4 kg i fett sen 11/2 (totalt 2,7 kg sen 27/1 ). Så nu är målet gått ner -2 kg till i fettvikt vid nästa mätning 11/3
Sen måste jag bara klura ut varför jag lägger på mig så mycket vätska emellanåt
Det handlar för min del egentligen bara om att sluta trycka påtok för mycket godis, påtok för ofta. Hittills går det bra! Februari står nu på -6 kg och det börjar nu gå långsammare och långsammare, men det är helt ok. Jag börjar nu komma i mina gamla kläder igen, så skönt. 2015 ska bli året då jag återtar min kropp.
Samma här!
Nu tar jag en bit mörk choklad till kaffet. Det får räcka
Vad är BIA mätning? Är de något som man kan göra själv?