Undrar om man kan få komma in här som ny och vara med då jag känner att jag skulle behöva en spark för att bli lite mer disciplinerad?
Jag behöver gå ner ungefär 15 kg men skulle egentligen nöja mig med 10. Just nu hade jag dock varit nöjd om det hade hänt något över huvud taget.. Jag tränar en hel del men vågen står stilla. Äter hyfsat nyttigt men troligtvis i för stor mängd, samt att när suget väl sätter in, kan jag inte stå emot vilket är ovanligt när jag tränar eftersom jag tidigare har känt att "jag tränar för det här - det är inte värt det". Nu klarar jag inte riktigt av att skilja på hunger och sug och det känns som om jag är hungrig hela tiden.
Har försökt börja skriva matdagbok flera gånger eftersom det är det som jag vet brukar få in mig på rätt spår, att medvetandegöra vad det faktiskt är som hamnar i munnen. Jag håller på någon dag för att sen sluta, och när jag slutar skriva så är det återigen som att "det som inte finns på papper det har jag inte ätit".
Jag brukar inte ha så här dålig självkontroll och jag blir jättefrustrerad på mig själv, ändå kommer jag ingen stans.
Tips? Råd? Spark i baken?