Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klämma i dig ett ägg eller två under arbetstid kanske går?
Fy tappade motivationen helt i helgen, har suttit i fram till onsdag morgon då hade jag ett snack med mig sjävl och gav mig en spark i baken. -Jag ska klara detta!
Igår var jag och köpte mig en ny bh, fick gå ner två storlekar i omkrets.
Har funderat vad jag har för storlek, så jag gick in på kaphal och provade byxor. Även där provade ag ett par jeans som var två storlekar mindre än jag köpt innan. Dessa satt lite löst
Ja motivationen kom tillbaka med rekordfart.
Igår tog jag med mig hästen på promenad men fick blodad tand och körde intervaller med jogging. Orkar inte speciellt långa sträckor men sprang sammanlagt 700m av nästan 7km km.
Hästen tittade på mig och undrade om jag slagit i huvudet när jag sa att vi skulle trava, och ag gick vid sidan om. Men hon följde så snällt med.
Två veckor med ingen viktnedgång Vågen står ju inte still men hoppandet resulterar inte i något minus.
Jag behöver också ge mig själv en spark i röven. Men hur gör man?! Jag lyckas aldrig få sockermonstret att lyssna på hjärnan som ju faktiskt vet bäst. Det är total anarki!
Funderar också på att börja gå/springa lite med min pålle. Han lär väl liksom din fundera på vad sjutton det är som händer, men han vänjer sig nog. Fattade din galoppen redan första gången?
Vad säger måttbandet då?
Jag har märkt att på mig är det ofta det som talar när vågen står still.
Tyvärr är det ibland tvärt om också, att när vågen visar minus står måttbandet still (hur nu det är möjligt )
Jag behöver också ge mig själv en spark i röven. Men hur gör man?! Jag lyckas aldrig få sockermonstret att lyssna på hjärnan som ju faktiskt vet bäst. Det är total anarki!
Funderar också på att börja gå/springa lite med min pålle. Han lär väl liksom din fundera på vad sjutton det är som händer, men han vänjer sig nog. Fattade din galoppen redan första gången?
Promenader har jag gjort sedan i dec, hon tyckte det var tråkigt till en början men nu traskar hon på. Men traven fattade hon med det samma vad jag ville.
Uniformen satt trängre i måndags
Jag mäter inte.
Mina är vana att gå i snöre men man kan ju tömköra också, jag tycker det är jobbigare
Det vet jag inte hur man gör. Har tänkt i en evighet att jag skall gå någon kurs, men det blir ju aldrig av
Promenerar gör vi ibland, men inte så långt oftast. Så det är nog inga problem. Tänkte på traven.
Jag är typ ny i gruppen så jag har ingen koll på era viktresor , men jag tycker absolut du skall mäta dig. Det är fantastiskt motiverande! Och kan som sagt visa minus även när vågen står still.
Lite sent att börja nu efter drygt 30kg minus
Dessutom hur mäter man allt det lösa? Drar ihop? Lägger sig så det flyter ut?
Rakt fram i skogen behöver du ingen kurs till
Men utrustning och framför allt kunskap kring hur man sätter på utrustningen rätt
Det beror väl på hur mycket du har kvar. När jag hade gått ner 30 kilo hade jag fortfarande 40 kilo och väldigt många centimetrar kvar
Jag brukar dra åt måttbandet lite hårdare nu med all lös hud, å så tänker jag att "hade jag inte haft den här huden hade jag varit ännu färre centimetrar i omkrets och kilon på vågen". För så är det ju faktiskt. Hade jag inte haft all min lösa hud hade jag nog faktiskt legat på ett normalt BMI. Jag har fyra kilo kvar dit, och jag skulle tro att min överflödiga hud väger mer än så.