R
Raderad medlem 19815
Läste dåligt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det så enkelt? Jag har faktiskt en longeringsgjord med ringar och jag tror nog att någon i stallet har tömmar...Sätt på en gjord, trä tömmarna genom mittringen och så iväg
20kg är det kvar. Runt 10 till normalvikt.
Jag är 159 så drygt 50kg på den längden blir ju en del totalt.
arm 45cm 27cm
hals 42cm 31cm
under bröst 112cm 78cm
midja 111cm 66cm
mage 126cm 79cm
bröst 126cm 87cm
lår 85cm 55cm
Är det så enkelt? Jag har faktiskt en longeringsgjord med ringar och jag tror nog att någon i stallet har tömmar...
Skall man dra båda tömmarna genom samma ring?
Men dåså! Då går du genast och hämtar ett måttband.
Här är mina mått. Till vänster vägde jag 136kg och till höger vägde jag nog runt 85kg. Nu väger jag 76kg men skulle egentligen vilja komma ner mot 70kg. Tänkte att jag skulle mätt mig nu innan jag postade det här men jag hittar inte mitt måttband
arm 45cm 27cm
hals 42cm 31cm
under bröst 112cm 78cm
midja 111cm 66cm
mage 126cm 79cm
bröst 126cm 87cm
lår 85cm 55cm
Gått upp 1 kg och mår skit. Går in i väggen snart. Måste typ andas, samla mig och börja om.
Arm 33.5
Hals 32
Under bröst 78
Midja 77.5
Mage 97
Lår 65
Vad 45
Försökt att inte dra åt måttbandet
Usch. Vågar inte mäta om mig. Mätte vid midnatt.
Mät igen om några veckor. Tills dess, pepp i massor. You can do it!
Midnatt? haha skrev nyår. Bra mobil
Jag tror att mina vader har varit uppe runt 60cm.
De mätte på överviktsenheten innan operation men jag minns inte om det var för studien jag är med i eller inte.
Är det så enkelt? Jag har faktiskt en longeringsgjord med ringar och jag tror nog att någon i stallet har tömmar...
Skall man dra båda tömmarna genom samma ring?
Vad är 16:8?Kl funderar på att kombinera min 5:2 med 16:8 också. Får fundera på det över helgen.