Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag cyklar 8 km på 30-35 minuter på en gammal cykel utan växlar så 1,4 km borde inte ta många minuter. 5 kanske?En fundering, hur lång tid tar det att cykla 1,4 km på varierad väg? Fundera nämligen på att cykla till jobbet i sommar, vore rätt skönt.
Har btw gått upp i vikt och inte varit på gymmet på en månad, men har haft som semester också...
En fundering, hur lång tid tar det att cykla 1,4 km på varierad väg? Fundera nämligen på att cykla till jobbet i sommar, vore rätt skönt.
Har btw gått upp i vikt och inte varit på gymmet på en månad, men har haft som semester också...
Har för mig att jag brukade åka 15 min innan jag började, och det var ungefär 1,5km men med en lång jäkla uppförsbacke halva biten till jobbet :P Men då var jag i god tid och jag har noll kondition!En fundering, hur lång tid tar det att cykla 1,4 km på varierad väg? Fundera nämligen på att cykla till jobbet i sommar, vore rätt skönt.
En fundering, hur lång tid tar det att cykla 1,4 km på varierad väg? Fundera nämligen på att cykla till jobbet i sommar, vore rätt skönt.
Jag cyklar 8 km på 30-35 minuter på en gammal cykel utan växlar så 1,4 km borde inte ta många minuter. 5 kanske?
Jag cyklade, med bättre kondition äm idag, 9 km på 40 min, så 1,4 km lär inte ta så många minuter
Har för mig att jag brukade åka 15 min innan jag började, och det var ungefär 1,5km men med en lång jäkla uppförsbacke halva biten till jobbet :P Men då var jag i god tid och jag har noll kondition!
Jag har två kilometer till jobbet och det tar mig ungefär åtta minuter, och då blir jag rätt rejält sinkad av korsningar och trafikljus.
Eh, menade förstår 1,4 mil... om det var 1,4 km hade jag inte ens funderat!
Eh, menade förstår 1,4 mil... om det var 1,4 km hade jag inte ens funderat!
Haha, var faktiskt lite fundersam på om det faktiskt var 1,4 km du menade. Men då är min uppskattning ca. 60 minuter, baserat på att 8 km tar 30-35 min.
Okej, 1,4 mil skulle jag avsätta ungefär 45 minuter för, lite beroende på cykel och hur vägen är.
Ja, funderar också på om det kan ta ca 60 minuter, men får testa helt enkelt innan! Vore rätt fin motion, och kan säkert cykla en väg och lifta med ngn annan om det blir för mäktigt. Jobbar 12 timmar i skift så kan ju bli mycket kanske.
45 minuter? Låter snabbt! Haha!
I gymnasiet cyklade jag ofta istället för att betala för bussen.Eh, menade förstår 1,4 mil... om det var 1,4 km hade jag inte ens funderat!
Ungefär det cyklade jag, helt otränad och på makens gamla 10växlade cykel med rumpmördarsadel (hade blåmärken på insidan av sittbenen efteråt!! ) på ca en timme, inkl ett snabbstopp hos optikern för inköp av solglasögon. Blev illa tvungen att göra det, då maken satte vår enda fungerande bil lite lätt i ett träd så att kylaren började läcka, 45 minuter innan jag skulle till jobbet... (då var han väldigt till salu!!)Eh, menade förstår 1,4 mil... om det var 1,4 km hade jag inte ens funderat!