Haft en dålig vecka pga att valborgsfirandet fuckade upp mitt tänk ang de dagar jag unnar mig, vilket vanligtvis är fredag och lördag, det blev torsdag, fredag, lördag och måndag. Men men bara på det igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gjorde lika dant i helgen....Haft en dålig vecka pga att valborgsfirandet fuckade upp mitt tänk ang de dagar jag unnar mig, vilket vanligtvis är fredag och lördag, det blev torsdag, fredag, lördag och måndag. Men men bara på det igen.
Jag känner mig otålig - även om det går åt rätt håll i längden och jag håller mig inom kaloribudgeten så hatar jag perioderna när det bara står still.
jag har fått lära mig att bästa sättet att åtgärda lågt blodtryck är fysisk aktivitet...Nu är jag still på en platå. Problemet är bara mitt dumma blodtryck, blir yr så fort jag ställer mig upp. Så just nu äter jag 1500kcal så tycker inte att det ska ge mig den effekten!
jag har fått lära mig att bästa sättet att åtgärda lågt blodtryck är fysisk aktivitet...
Hade rejäla blodtrycksdippar när jag var gravid, höll på att svimma i trappan med bäbis i famnen (täta graviditeter), så jag kollade upp det då. Och det enda de sa var just att jag skulle motionera.