Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Protest! Jag emigrerade från Sverige som 21-åring och ingen fattig, svensk, 21-årig blivande universitetsstuderande betalar tv-licens .OHLALA vilket angenämt problem att ha två nomineringar till den åtråvärda utrikesposten! Den av er som betalt flest TV-licenser vinner
Ah, goda nyheter! Kafferosteriet kan man alltid lita på!
Angående ministerposten så föreslår jag en semla-off för att avgöra vem den värdiga innehavaren är. Den som ätit mest semlor vid februaris slut vinner. Specialsemlor (läs: päronbågssemlor) ger extra poäng. Hur låter det, fellow minister @hagel?
Det där med TV-licenser behöver vi inte prata så mycket om tycker jag...
Joo... Jag tänkte att jag skulle ha en (extra bra) anledning att äta mycket semlor?Protest! Jag emigrerade från Sverige som 21-åring och ingen fattig, svensk, 21-årig blivande universitetsstuderande betalar tv-licens .
Fuskvarning på den idéen alltså, skrev inte du tidigare att du snart skulle på Sverigebesök ?
Tycker ändå du drog vinstlotten liksom?! Vad är väl en middag på restaurang med Michelin-stjärna(stjärnor) när en kan ta kardemummaskorpor? Den kan vara tråkig, äckligt, smaklös och alldeles.. alldeles för dyr!PARTNERN äter på Michelin-restaurang.
BARNET ska äta glutenfri pizza.
Jag äter kardemummaskorpor.
Det råder inte konsensus kring mat för tillfället
Tycker ändå du drog vinstlotten liksom?! Vad är väl en middag på restaurang med Michelin-stjärna(stjärnor) när en kan ta kardemummaskorpor? Den kan vara tråkig, äckligt, smaklös och alldeles.. alldeles för dyr!
Det har nog ändrats ska du se! Din DUFVA kommer komma hem, hungrig och besviken och böna om att du ska dela med dig av dina skorpor!Njäääää. Jag var där som födelsedagspresent och var lyrisk i en vecka. Dessutom blir DENNA DÄR bjuden på besöket. Hrmpf.
Det har nog ändrats ska du se! Din DUFVA kommer komma hem, hungrig och besviken och böna om att du ska dela med dig av dina skorpor!
Är det där det var älg med skog?Jag vet
Det är mer en upplevelse än ett ät-dig-mätt-ställe.
När jag var där köpte vi korv och drack öl efter en 6-rätters med vinpaket
Är det där det var älg med skog?
Det har råkat bli mycket inspiration från @Anna på sistone