Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm, jag kanske tänkte att jag skulle flyta runt i en pool och äta semlor?
Vi (eller snarare särbon) funderar på en. Han tycker nämligen att Brämhults är för dyrt plus att den går ju att använda till annat än apelsinjuice
ICA Maxi hade bra pris på en Philips nu (499 kr) som jag håller på att kolla upp (betyg osv).
Ja, jag är inte så intresserad av just apelsinjuice, mer morot och andra grönsaker faktiskt. Ellos har en för 299:- som verkar bra men det låter ju nästan för bra... jag får fundera vidare.
Jag skulle välja en med stark motor, annars klarar den inte morötter, rödbetor och sånt.
Men i mina hyllor skulle den nog samla damm rätt snabbt... jag är en smoothiemänniska
Bara en vill äta päronbågar och gillar semlor kan en vara vem som helst?Alltså shit vad förvirrad jag blev nu! Vem är jag? Vem är du? Vem är @Killaloe? Vad är meningen med livet?
Men alltså semlor är ju gott och så ja! Alltså.
Ah, där sa du det! Det är ju naturligtvis päronbågarna som är meningen med livet! Eller semlorna. Eller båda två. Päronbågssemla kanske blir nästa års hit, eller vad tror du?Bara en vill äta päronbågar och gillar semlor kan en vara vem som helst?
Jag vill bara säga att jag tycker att du är lite underlig.Jag tycker INTE om semlor. Jag ville bara säga det.
Ah, där sa du det! Det är ju naturligtvis päronbågarna som är meningen med livet! Eller semlorna. Eller båda två. Päronbågssemla kanske blir nästa års hit, eller vad tror du?
Jag funderar på om jag skulle köpa en råsaftscentrifug. Någon som har en? Kommer den till användning eller är det en sådan grej som man använder oerhört mycket första månaden och som sedan samlar damm till nästa OS, typ?
Just den kombinationen ställer jag mig väääääldigt tveksam tillEller båda två. Päronbågssemla kanske blir nästa års hit, eller vad tror du?