Bara om det finns potential för konferangsromangsAlltså, borde vi inte anordna en kökstrådsKONFERANGS till våren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara om det finns potential för konferangsromangsAlltså, borde vi inte anordna en kökstrådsKONFERANGS till våren?
Bara om det finns potential för konferangsromangs
Alltså, borde vi inte anordna en kökstrådsKONFERANGS till våren?
Skogssvampsoppa. Älgfärsbiffar med massor av stekt lök, lingon, grönkålschips med hackade hasselnötter, rödvinssås med en massa enbär i och sötpotatismos. Romförstärkt chokladmousse med björnbär.
Då måste vi nog skicka ut en enkät till de personerna på konferangsen som har sambo/partner/partners så vi får reda på respektive partners inställning till ev otrohet samt vart gränserna går! Så vi kan berätta precis lagom mycket för den respektive när romansen inte sköts diskret. Alternativt att vi har en av följande policyn "what happends in konferangs, stays in konferangs" eller "vi berättar ALLT" (och då ska vi även berätta om huruvida någon smyger in en extraegterrätg på rummet, om någon har på sig omatchande strumpor , om någon erkänner att hen smyglyssnat eller ger någon av motsatt kön en komplimang. Jag vet ju att det här är självklarheter som vi allaaömtid delar med oss men jag vet också att vissa smyger i sin relation och då är det viktigt att vi går in och stöttar partner! Just det, jag pratar om dig din smygkryddare @Hyacinth )Bara om det finns potential för konferangsromangs
Alltså, borde vi inte anordna en kökstrådsKONFERANGS till våren?
Bara om det ingår ramslök
någon smyger in en extraegterrätg på rummet
Jag räknar KALLT med att fortfarande vara singel, så om du är intresserad kan vi ha en elegangt konferangsromangs!
Inte gilla på singel då (om du inte vill vara det)
Det var gott!Men herregud.