Okej fiskgratängen till lunch gjorde mig allt annat än tillfredsställd så nu måste jag komma på något riktigt smaskens till ikväll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Be bihustrunSka strax laga sonens födelsedagsmiddag. Jag undrar ibland varför det är jag som lagar födelsedagsmiddagar åt fyra (4!) generationer i den här familjen.
Hen baxnade redan när hen hörde talas om förrätten: skogssvampsoppa med sherry i. Men gav mig också snällt lite av sin enorma samling torkad karljohan.Be bihustrun
Ska strax laga sonens födelsedagsmiddag. Jag undrar ibland varför det är jag som lagar födelsedagsmiddagar åt fyra (4!) generationer i den här familjen.
Jag är rädd för det. Om jag nu ser till att misslyckas rejält, så blir jag istället bjuden på middagar framöver?Du är för bra på att laga mat?
Jag är rädd för det. Om jag nu ser till att misslyckas rejält, så blir jag istället bjuden på middagar framöver?
Detta är en rävsax! Eventuellt kan jag hitta mig en annan bihustru?Fast det betyder att bihustruns antal av lagade middagar kommer att gå upp. Vill du verkligen det?