K
Kimz0r
Sv: Tidelag - lagligt i sverige :@
Så du menar att en arm är mer skonsamt, fysiskt och psykiskt, för ett sto, än en snopp?
Så du menar att en arm är mer skonsamt, fysiskt och psykiskt, för ett sto, än en snopp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med media menar jag tv, kanske skulle skrivit det.
man fick se delar av rättegången och intervjuver av de drabbade.
Du tycker det ja. Men för stoet är det ingen skillnad.
förstår inte en del av er asså, ni pratar precis som omm det är precis samma sak att ha sex med ett djur som att ha det i koppel eller i en box.
Nä, självklart kan vi inte veta om hunden lider, men finns det en lag så kan poliser se det om dessa personer blir dömda. och eftersom de har fått in anmälningar på tidelag så skulle dessa kunna stoppas. Men utan en lag så är det ju ingen som gör något.
och snälla, kom inte och säg att jag anklagar dig för att vara för tidelag. Jag grundar mina meningar bara från mig själv och en del artiklar om övergrepp på djur.
Jag anklagar ingen men jag tycker att det är konstigt att vissa av er jämför tidelag som att ha hunden kopplad eller hästar i box.. En dålig jämförelse om jag får säga det själv..
Sex är någonting av våra viktigaste drifter.. måste vi utöva dessa på våra djur? Förtjänar dem det?!
En hund är fortfarande ingen sexleksak.
Tycker fortfarande som alltid, tycker det SKA finnas en lag, tycker det är fullkomligt idiotiskt att ha sex med ett djur. Jag är också fullt medveten om att en lag kanske inte kommer sättas eftersom det verkar omöjligt men tycker fortfarande att lagen ska finnas! Får man tycka det? Det är viss skillnad på att tycka och att försöka göra en lag.. Alla orsaker till att man inte kan sätta en lag har jag hört, ja! men tkr ändå ändå att det ska finnas, oavsett vilka saker som kommer i vägen, eller hur slingriga vägarna dit än är
oja, att en hanhund kan hoppa på oss männsikor, det har jag fått bevittna. som barn får man inte leka hur man vill dåmen hunden fick inte vara kvar länge och jag hade kläder på mig
och en annan gång satt jag och min kompis och spelade tv spel. då kom hunden igen och ville pröva på henne![]()
Det är tur att min är liten, man hade nog legat illa till annars.![]()
Men dräktighet kollar man kanske inte var och varannan dag heller? Jag säger inte att det blir psykiska skador på direkten men en häst som utsätts för sex kan börja utveckla skadan.. För om man nu har sex med sitt djur, tror jag definitivt inte att man endast tillämpar detta endast under parningstid.
Nej, en snopp kanske inte gör lika mycket skada storleksvis..
Såg en sak i tidningen om en shetlandsponny som hade blivit tagen från sommarhagen och hade våldtagits och plågats. När hästen kom hem var den stackars ponnyn i chock och de hade hittat blåmärken vid vaginan och skärsås på kroppen....![]()
Men det gör du ju.Jo, jag ser skillnaden men att folk hela tiden säger till mig att jag antyder saker
Så om man vill ha sex med ett djur så ska man skaffa häst, eftersom de är så stora djur och knappast kan utveckla fysiska el psykiska problem av det? Är det så du menar?
Om en man spänner på sin chihuahua så tar chihuahuan naturligtvis skada eftersom en hund av den rasen bara är två skitar hög och har proportionerliga könsorgan. Ergo, djurskyddslagen är applicerbar. Problem sovled.Men hundar då? Små hundar som blir sexuellt utnyttjade av husse/matte? Om det ska finnas en lag måste vi ta med alla djuren, hur mycket skada det än tar.
Som är?Enligt min källa
Man dräktighetsundersöker inte heller under parningstid.
Nu insinuerar du saker igen.Anser du att hundar VILL ha sex med människor?
Men det gör du ju.
Här, till exempel:
Jag börjar undra om du ens är läskunnig.
Frågan var:
Och vilka psykiska skador skulle stoet utveckla, som hon inte utvecklar av att stängas in i en box, iklädas div. utrustning och ridas på o.s.v.?
Samt att jag konstaterade att ett sto sannolikt inte tar skada av en manspenis. Måste det betyda någonting?
Om en man spänner på sin chihuahua så tar chihuahuan naturligtvis skada eftersom en hund av den rasen bara är två skitar hög och har proportionerliga könsorgan. Ergo, djurskyddslagen är applicerbar. Problem sovled.
Som är?
Nu insinuerar du saker igen.
Du menar att alla zoofiler även använder kniv?