K
Kimz0r
Sv: Tidelag - lagligt i sverige :@
Nu ska jag gå och se... *harkel* sova med min hund.
Nu ska jag gå och se... *harkel* sova med min hund.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För många år sedan var det uppe ang utnyttjande av ett barn i media.
Kommer inte riktigt ihåg, men mödomshinnan var borta tror jag.
Det visade sig att det var labradoren i familjen som "satt" på dottern.
Man fick även se detta för de ville bevisa att labben kunde göra så.
De visade alltså med en vuxen person, man fick så klart inte se fullt ut. Men de ville visa att labben faktiskt kunde ha gjort det.
Mödomshinnan existerar inte...Så där vart det fel.
Visst kan djur ha sexuella drifter precis som människor men jag vet inte många som träffat på en hund/katt/häst som har sex på daglig basis? De har ju sex när honorna är brunstiga/löper osv, - helt olikt vi människor.
Finns kanske dom som blir tända på att sticka in en arm också, och de kan skylla på att jag kollar bara om stoet är dräktig. Hur ska man komma åt sånna med en lag om tidelag?
Men man gör ju en dräktikhets undersökning för att kolla om hästen är är föl! Om man inte gör det kanske man slutar rida hästen, ger den mer mat o.s.v sen kanske den inte är med föl.
Så dräktighetsundersökningar är nödvändigt.. men rekomenderar hellre blodprov.
Men när man har sex med ett djur gör man det för sin egen njutning
Knappast någon som läser till veterinär för att stå och kontrollera stons dräktighet av den anledningen att de blir upphetsade.![]()
Jag skrev inte att det var en veterinär...
...inga andra än veterinärer kan väl skylla på att de kontrollerar dräktigheten?
...inga andra än veterinärer kan väl skylla på att de kontrollerar dräktigheten?
Asså, jag kan inte fatta hur man kan tillåta att man får ha sex med ett djur och hur detta kan vara lagligt i Sverige!
Kan ni?
Eller så kan du kliva ur sandlådan.Om du vill använda andras uttryck, så kanske du ska skriva det.
Nä, det förstår inte riktigt jag heller.
Tycker beteendet är högst märkligt och rent allmänt lite lätt stört.
Förstår inte hur man kan komma sig för att ens VILJA ha sex med ett djur.
Människor får inte ha sex om inte båda är med på det. Då räknas det som våldtäkt.
Men djuret då som inte ens kan prata?
Sjukt..
Ja! Fram för en lag som gör det otillåtet att ha sex med hund om den inte är kopplad! Var det inte så du menade?
Hur många hundparningar tillkommer på hundarnas initiativ tror du? Nej, dom väljer sällan partner själva.
Det är lätt att förfasas över sådant som ens egen moral förbjuder, men du borde nog sätta dig in i vad förbudslagar innebär, framför allt sådana som bygger på moral.
Det är på det sexuella området som så många tabun och moraliska regler förekommer. Varför är det så? (Svar: religion?). Ibland verkar det vara värre att råka visa sig naken än att slå ner någon.
LIA
Det är tur att min är liten, man hade nog legat illa till annars.![]()