Asko
Trådstartare
Har jag också någonstans!Hade dessutom ett bäddset med lejonkungen-motiv, tror till och med att det finns kvar någonstanns...
Erm, för att vara seriös - så bör alla ha fått sina roller nu!
Om inte så är något fel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har jag också någonstans!Hade dessutom ett bäddset med lejonkungen-motiv, tror till och med att det finns kvar någonstanns...
En obligatorisk fråga - Vilket djur hade du föredragit att vara på savannen? Förklara varför just det djuret.
En obligatorisk fråga - Vilket djur hade du föredragit att vara på savannen? Förklara varför just det djuret.
Lejon tänkte jag inte på ens. Helt säker på att jag är en katt.
Tänkte inte på lejon?
Det är ju lejonkungen!
Haha, men jag tänkte utöver lejon.. Eller något.... Alltså jag gick hem från jobb igår för att det räckte att någon tittade på mig så brast jag nästan i gråt, så min hjärna har tagit paus nu..
En gepardunge!En obligatorisk fråga - Vilket djur hade du föredragit att vara på savannen? Förklara varför just det djuret.
Elefant! Kvinnorna styr och hanarna kan få komma in på nåder när kvinnan har lust!En obligatorisk fråga - Vilket djur hade du föredragit att vara på savannen? Förklara varför just det djuret.