Måste bara fråga om jag fattat rätt, nu får jag inte skriva/svara på frågor eller så som har med själva leken att göra va?
Precis, inget som kan påverka leken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste bara fråga om jag fattat rätt, nu får jag inte skriva/svara på frågor eller så som har med själva leken att göra va?
Vad har du för tankar efter det sista som hänt? vilka är dina misstänkta och varför?
Men skriv inte sådär för det är ju just vad jag tänker!!Jag kan ha missat något eftersom jag inte hade ordentligt med tid att läsa ikapp igår men har ni diskuterat scenariot att Klara är god och Hjartagna ond och att hon hittat på att Klara skulle ha biktat sig för att skapa misstankar mot en god?
Ja det är i min bok precis vad en ond de skulle kunna göra kanske för att de ska veta vilken ängeln ska skydda? Samt att jag ser ett fint utpekande av LenaH som också gagnar den onda sidan"Som som ond fe känns det som hon skulle varit ett hopplöst fall, för att göra nytta eller bli upptäckt av något lag behöver man synas."
I detta tänker jag att det kan vara ett klassiskt sätt för en ond utanför lyan faktiskt. Presentera en teori och se omTror du på fullt allvar att en ond fe dragit upp det här? Och uppmärksammat de goda på att ängeln bör skydda Q en natt till för att säkra den sista sian?
Det var som sagt inte första gången jag tog upp det heller. Kanske Lena insett det så småningom men det var hon som ansåg att ängeln inte behövde skydda Q längre.
Här är jag frågande till varför hon vill att vi ska rösta på henne? Som jag ser det är det ett lika desperat försök att rädda sig själv som hon tycker GA gör.En sak som rimligen borde tala till min fördel är röstningen DL1, nog för att ulvar kan rösta lite hur som men att lägga röst 1 och röst 3 på samma goda person i DL1 hör inte till vanligheterna. Möjligt jo visst men så vätst misstänkt är det inte i mina ögon.
I övrigt vill jag rekommendera er att rösta på mig eller GA, GA för att jag tror att hon är ond och chansar vilt för att vända ett underläge och mig för att det finns goda möjligheter för goda att vinna även om jag åker.
Läser du på läppar? I så fall får vi passa oss
OT förlorade hörseln på ett öra för snart 4 år sedan , jag har haft en hörselnedsättning sedan jag föddes ( tyvärr inte på samma öra, det ndra örat hade jag halv hörsel på-det är det jag har kvar)
Det finns andra i leken som är rätt haj på att läsa på läppar. Jag är dessutom rätt bra på teckenspråk.
Nu vet jag ju inte vad som orsakat att du förlorat hörseln, men har det diskuterats CI? (Implantat alltså)
Så bra, kan du det via nätet också för det har jag inte lyckats lära mig
Teckenspråk kan jag inte mer än abc typ
Svår halsinfektion som sedan satte sig i öronen blåste bort trumhinnan, fick en ny inopererad,men i princip 0% hörsel på det örat, hör via hörselbenet dock. Låg på sjukhus och var riktigt dålig, så pass att jag fick morfin en vecka
Nej inget implantat har diskuterats, har hörapparater men är dålig på att använda dem.
tillbaka till leken nu håller på med ett inlägg
Sitter och grunnar över Lobelia
I detta inlägget känns det som om hon hintar tydligt att den onda fen är hon själv som en som syns och därför borde bli upptäckt.
Ja det är i min bok precis vad en ond de skulle kunna göra kanske för att de ska veta vilken ängeln ska skydda? Samt att jag ser ett fint utpekande av LenaH som också gagnar den onda sidan
I detta tänker jag att det kan vara ett klassiskt sätt för en ond utanför lyan faktiskt. Presentera en teori och se om
någon snabbt röstar på den man teoriat om för att sedan följa efter med en röst på samma för att visa sig för lyan?
Här är jag frågande till varför hon vill att vi ska rösta på henne? Som jag ser det är det ett lika desperat försök att rädda sig själv som hon tycker GA gör.
Skulle Lobelia trots allt vara god ja då är det så att GA är i toppen på onda listan. Få se nu 8 kvar det kan stå 5-3 eller 4-4 om det ändå är tre ulvar kvar
Sitter och läser vad som har avhandlats under natten och försöker få till dom sista bitarna i mitt pussel. Dom passar inte riktigt.
Jag tror att Hjartagna sitter i lyan och såg en chans att få mig högst misstänkt genom att peka på att jag skulle ha biktat mig för cirkus. Men jag är övertygad om att cirkus skulle ha klarat av att föra fram mer misstankar mot mig i så fall, inom ramen för vad som är tillåtet enligt reglerna.
Men vem mer har hon i så fall sällskap av? Jag har tre kandidater just nu till se sista två (troligen två, enligt tidiga uträkningar i tråden) Lobelia, som jag ju varit i konflikt med genom hela leken. bollen__ som jag inte lyckas placera alls och glömmerallt för att jag vet att hon kan lura mig till månen och tillbaka om hon vill. Eller kanske Mirtai, som jag inte tycker bidragit med mycket alls.
Jag får fortsätta fundera på det.
Jag har nog den uppfatningen att du och Klara varit på kant med varandra genom spelet ja, men vet inte riktigt hur man ska tolka detNu blir jag besviken på dig, jag trodde du var klipskare. Granska vad GA verkligen skriver, det som går att kolla upp och försök bortse från vad du tycker om saker i förväg. Du kan knäcka det bara du vill.
Ta exemplet som du säkert är väl bekant med .dagen du drabbades av störningar, de där målbålgetingarna, vi diskuterade det i lite kryptiska ordalag som du säkert minns och sedannrä Lena tyckte att du inte behövde skyddas så påtalade jag läget.
Den situationen godförklarar GA Lena för (och något som GA håller hemligt), när jag påtalar att det faktiskt var jag som uppmärksammade det och lena greppade och hjälpte mig att förklara, så ville nog ulvarna ha det så? Är det ens vettig att godförklara en person för något den inte gjort utan bara hakat på och bortförklara samma situation som att det nog gjordes för ulvarnas skull för den andra? Är det inte vettigt att åtminstone kolla upp det.
Tycker du att jag försvarat Klara, GA har nämligen det som motiv till att jag ska vara ond?
Åt vilket håll håller du Klara?Nu blir jag besviken på dig, jag trodde du var klipskare. Granska vad GA verkligen skriver, det som går att kolla upp och försök bortse från vad du tycker om saker i förväg. Du kan knäcka det bara du vill.
Ta exemplet som du säkert är väl bekant med .dagen du drabbades av störningar, de där målbålgetingarna, vi diskuterade det i lite kryptiska ordalag som du säkert minns och sedannrä Lena tyckte att du inte behövde skyddas så påtalade jag läget.
Den situationen godförklarar GA Lena för (och något som GA håller hemligt), när jag påtalar att det faktiskt var jag som uppmärksammade det och lena greppade och hjälpte mig att förklara, så ville nog ulvarna ha det så? Är det ens vettig att godförklara en person för något den inte gjort utan bara hakat på och bortförklara samma situation som att det nog gjordes för ulvarnas skull för den andra? Är det inte vettigt att åtminstone kolla upp det.
Tycker du att jag försvarat Klara, GA har nämligen det som motiv till att jag ska vara ond?
jag kommer ihåg din kommentar om ev mardrömmar jaNu blir jag besviken på dig, jag trodde du var klipskare. Granska vad GA verkligen skriver, det som går att kolla upp och försök bortse från vad du tycker om saker i förväg. Du kan knäcka det bara du vill.
jag kommer ihåg din kommentar om ev mardrömmar ja
Även den går att tolka på flera sätt dock, men det är noterat
Jag känner mig iaf säker på att du inte är Ängel (iom att du själv säger att du ville uppmärksamma den på att du tyckte jag kunde behöva skyddas igen) och sedan är du inte rävflickan, i övrigt är det stort frågetecken vad du är
Jag kan ha missat något eftersom jag inte hade ordentligt med tid att läsa ikapp igår men har ni diskuterat scenariot att Klara är god och Hjartagna ond och att hon hittat på att Klara skulle ha biktat sig för att skapa misstankar mot en god?