Ok
kör en granskning av Klara först och främst:
Hon anser att alla som röstar på mig i DL1 borde vara misstänkta ulvar ( och hamnar i klinch med Lobelia om det som sedan håller i sig under leken)
Bsf var ulv så där hade hon rätt, Lobelia vet vi ännu inte, GA hoppade hon över lite först men tycker sedan att Ok hon kan med vara skum hon med
"Ja, alltså, jag var ju redan lite fundersam kring Lobelia och bsf innan. Jag blev inte mindre fundersam i och med resultatet av lynchen. Glömmerallt är svårplacerad, men visst , hon kan vara skum hon också."
Jag röstar två ggr om på Klara, första gången var det för att göra en copycat på en dåligt förtäckt BOP-teori från fio (jag tyckte det borde verka vääääldigt misstänkt)
Andra ändringen tillbaka var för att rösten på koppen hade jag ett särskilt syfte med, och som även gav ett önskat resultat- hon röstade på mig
, sedan ändrade jag tillbaka till Klara för att koppen helst inte skulle åka, för min uppfattning var av henne som god iaf.
hon kommer in i leken första dl med denna kommentaren som jag noterade som skum då och inte har glömt bort
"
Ordningen återställd. Hemma, nyduschad (@LenaH ) och har en liten stund över för leken. Så, vem är skum? Vem ska man rösta på?"
det känns en anings konstigt att ställa en fråga så på andra lekdagen , en första dag innan dl1 kan jag köpa det för då är det lite mer flams etc etc. Detta var anledningen till att jag höll ögonen på Klara samt att hon faktiskt skriver att jag borde sitta i lyan enl tidigare sätt att spela, nåväl det var inget jag drog några växlar på, jag gick ju faktiskt in för att VARA skum och misstänkt, och hade bestämt mig för att inte hålla det mot någon i första DL-det man kan fundera över nu är om det är en ond som inte vill vara med i en förmodad lynch mot mig?
I första dl väljer hon ut Lobelia att rösta på enl sin teori att alla som röstat på mig borde vara onda samtidigt som hon håller koppen för skum för dennes röst på EmmaN (som vi nu vet var försvararen) hmmm
"Klara röstar på Lobelia eftersom jag tror att hon såg en chans att rösta ut en farlig Quarter4ever genom att vara snabb att nappa på hennes förvirrande inlägg om fördelningen." frågan är varför hon valde Lobelia i det läget och inte bsf? det kräver lite tankar faktiskt
sedan drar det igång mellan Lobelia och Klara då de (som det verkar) är på kant med varandra
Jag får ibland uppfattningen av klara som god och ibland som en ond som utgår från facit för att skriva lite lagom tillrättalagda inlägg...
jag blir inte riktigt klok på Klara.