Det där håller jag med om, det är trist när en skojkommentar blir underlag för en teori.
Vi får helt enkelt hålla vår duschredovisning i OT-färg i fortsättningen.
Det är tydligt det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där håller jag med om, det är trist när en skojkommentar blir underlag för en teori.
Vi får helt enkelt hålla vår duschredovisning i OT-färg i fortsättningen.
jag har en känsla av att det där trixandet / trollandet eller vad du nu avser inte har blivit gjort redan då?
Det handöar om de två första speldygnen( har jag för mig iaf?) och då är jag rätt säker på att det är spioninfo och sia som gjorts av onda fen, allt annat verkar inte logiskt
Men återigen - varför röstade inte cirkus på @Klara ??På det hela taget verkar Klara mindre misstänkt nu.
Men visa de tecknen och framförallt att det skulle röra sig om Klara.Jag tycker @cirkus gett flera tecken. Att du inte ser det likadant har jag förstått.
Att lyan gör si eller så är aldrig skrivet i sten.
Jag har suttit i lyan där alla röstade på samma goda spelare i första lynch - så jag tycker du gör klokt i att inte räkna bort några alternativ.
Det har jag ingen förklaring till. Det bekymrar mig. Jag har tidigare tagit upp alla möjligheter jag kom på men ju mer vi tittar på det dess mindre troliga är de i mina ögon.Men återigen - varför röstade inte cirkus på @Klara ??
Hur då, att det talar för att misstänka Klara rent allmänt är solklart men var kommer bikten in?Det här är inte nämnt heller Lena2 var tidigare fundersam över varför lena1 käkades och jag tror en av möjligheterna kan vara att lena1 var misstänksam mot klara vilket lena2 två nämner här.
Jag tycker alltså det här är en av många småskaer som talar för att klara biktat sig
Men visa de tecknen och framförallt att det skulle röra sig om Klara.
Jag vet inte!!Det har jag ingen förklaring till. Det bekymrar mig. Jag har tidigare tagit upp alla möjligheter jag kom på men ju mer vi tittar på det dess mindre troliga är de i mina ögon.
Vad tror du och varför?
Om det nu var jag själv som biktade mig, varför skulle jag göra det? Det fanns ju inga vidare misstankar mot mig då. Och vad skulle jag ha att vinna på att trycka på att jag tror att Klara biktat sig?Men jag funderar då på om det kan vara @Hjartagna själv som har biktat sig?
Eller kommer det i fel ordning, orkar inte gå tillbaka nu.
Samtidigt förklarar det inte varför cirkus inte röstade på @Klara ...
Jag funderar över det här igen. Jag var främst misstänksam mot BSF. Cirkus var misstänksam mot Lobelia (annars skulle hon inte ha röstat på henne tänker jag). Kan det varit BSF som biktat sig och cirkus ville peka på att jag var på rätt spår?
Hur då, att det talar för att misstänka Klara rent allmänt är solklart men var kommer bikten in?
Det är förstås möjligt men då borde cirkus röstat på dig ändå. Det är den biten som väger tyngst för att det är du som är biktad det är enda rimliga anlendingen som jag kan se det.
Jag har suttit i lyan där alla röstade på samma goda spelare i första lynch - så jag tycker du gör klokt i att inte räkna bort några alternativ.
Jag är fullkomlig med på att det står emot mig. Jag är inte cirkus, så jag kan inte förklara varför hon inte valde att ändra sin röst. Men jag ser ändå tecken på att hon försökte uppmuntra mig på min inslagna tankebana, varför skulle hon göra det om hon visste att jag var ond?
@Lobelia det här reagerar jag också på cirkus skriver inte mycket den lynchen men hon citerar ett inlägg av just klara och nämner lyan det första hon gör.
hm jag har haft samma tanke på något sätt att Cirkus skrev att hon väntade på input från något hållJag är ju tämligen säker så som läget ser ut nu, så nä jag skulle inte ha någon nytta av det. Med tanke på hur Q skrev i röstningen så tror jag cirkus trodde Q skulle snappa upp det snabbt, Q är duktig på att förstå sådant och det vet cirkus. (hon har ju pladdrat hela leken om hur duktig Q är ) och jag tror hon utgick från att vi skulle lita på q kring det iom att Q är godförklarad.
Jag tror att det var för att jag var inne och fick en hel del misstankar emot mig och gick i svaromål.
Själv blir jag lite misstänksam mot att bli så hårt åtgången för att jag röstade med en teori som baserade sig på att du var förmodat god och att onda gärna får ut jobbiga goda q. Det känns lite som att vinkla bort blickarna från dom som faktiskt röstade på dig
Nu hoppas jag att mentorn kan hitta prästen fort som attan och att ingen av dom går åt - det vore ju fint att ha lite fler möjligheter till beskydd - ängeln har väl varit lite upptagen med att beskydda q.
Jag vet inte om vi får veta det.
Blir det inget käk imorgon så pekar åt det hållet lite i allafall (en annan variant är ju att beskydd hamnar rätt)
Nej det har du inte påstått, men varför vänta med att använda sina förmågor?
Ja att ängeln skyddade q tar jag nästan för givet.
Men menar du att hon inte skulle vågat offra sig förrän den onda fen var ute ur leken?
Fast nu tänkte du fel igen - det står inget i rollbeskrivningen om att personen hon offrar sig för måste vara god så fungerar hennes bagareförmåga - som jag tolkar det så funkar den även om det tilltänkta offret var den onda fen.
Jag tror inte det. I så fall hade rollen varit mer som ett vittne där bägges identitet är avslöjat för varann.
jag kan tänka mig att bikten redan har skett om det var någon av ulvarna som kände sig lite hotad så är det i allafall en som inte kommer kunna rösta på den eller misstänkliggöra den.
Hoppas att det räcker med att han hittar Peeta - men då blir beskyddet varannan natt om jag förstått det rätt
(äh, tvåa på bollen )
röstningsinläget är intressant!Jag har en tanke som snurrar i mitt huvud, men jag är väldigt splittrad för idag ska jag hämta en kattbebis oc dessutom så får jag besök. Jag vill att det där ska ha snurrat klart så jag kan få fram vad jag tänker (nåja, det är inga stordåd på gång riktigt än, men idag känns leken lite i stå och avvaktande och jag väntar på viss input för mina tankar)
Nu kommer gästen.
Det blir röst senare
Jag vet inte hur jag ska rösta. Jag har precis kommit hem efter att ha hämtat min katt som jag skrev om vid 17-riden
Jag har en ny kattunge som alla andra fyrbenta helst vill utplåna så jag kommer att få lägga en inte så genomtänkt röst för att ta hand om min lilla kisse.
Jag har faktiskt inte släppt de som röstade på q i första lynch jag.
Att följa q idag verkar ju populärt, synd bara att hon röstar på mig - jag vet att hon inte har siat mig och det tyckre jag att hon är tydlig med - däremot så kommer det klargöras endel om jag försvinner, nämligen de som följer henne innehåller nog ett gäng glada ulvar som tycker det är mumma som det lutar nu.
Jag tror att en av de som röstat på q är ulv och jag tror att minst en av de som röstat på mig är ulv.
Det gör att min röst hamnar på Lobelia idag. Jag tycker att hon går på lite väl hårt om att man inte fick tycka att q är en skicklig spelare, klart att det skaver att q är godförklarad för den som är ulv.Och såklart att de vill ha ut mig också - ulvarna
cirkus röstar på Lobelia
Precis - det är vad ni kommer att få roa er med. Nycklarna
Jag gåt och kollar katten nu
Alternativet till att @Klara är ond är att @Hjartagna är ond spion och valde spioninfon natt 2
Men då förstår jag inte att cirkus inte röstade på klara
@Mirtai tror du det är bättre att rösta på bollen istället?