The hunger games (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
tja den första(rollen) är ju inte så svår (iom käket?)
din andra kan jag tycka att det är värt att nagelfara iaf?
jag håller med om att du verkade god igår kväll, men den stora frågan är varför?
jag kommer inte hålla någon åt ena el andra sidan just nu, det är för mycket som stör sas
Oavsett vilket, jag har nog spelat ut min roll för den goda sidan som jag ser det, just nu är det bara spindelväv i allt jag har att dela med mig av, så ser mig som ett lätt byte för den onda sidan inatt....
Men om du inte kan hålla någon åt den goda eller onda sidan hur kan du då förvänta dig att jag ska det?
Vad i mitt teoriinlägg var det du reagerade på?

Och ja, det är ju naturligtvis fiorollen jag menar. En hint (sic!) är att jag inte brukar spela så så det kan nog vara svårt att upptäcka.

Jag tycker för övrigt att det verkar tydligt att cirkus tagit emot en bikt,m förutom inlägget @Hjartagna visade på så skrev hon även något inlägg efter där där non nämnde något som snurrade i huvudet som hon skulle återkomma till. ungeföär inns inte exakt.
Ja, jag håller med och det får mig att vilja ha @Hjartagna som god. Under förutsättning att @Klara är ond då, men det tror jag ju.

tja den första(rollen) är ju inte så svår (iom käket?)
din andra kan jag tycka att det är värt att nagelfara iaf?
jag håller med om att du verkade god igår kväll, men den stora frågan är varför?
jag kommer inte hålla någon åt ena el andra sidan just nu, det är för mycket som stör sas
Oavsett vilket, jag har nog spelat ut min roll för den goda sidan som jag ser det, just nu är det bara spindelväv i allt jag har att dela med mig av, så ser mig som ett lätt byte för den onda sidan inatt....

Varför inte? det behövs ju inte extrainfo för att ha teorier t.ex.

För övrigt så tycker jag både lobelia och bollens inlägg under dagen har skavit lite så de tänker jag kolla upp. Främst bollen första dagens röst på koppen stör mig lite fortfarande.

Jag står kvar i tidigare misstankar mot klara och därför misstänker jag inte hjartagna så mycket nu men skulle jag ha fel om klara blir det en annan sak.

LenaH tror jag är god eftersom hon var den som belyste det där med bålgetingsattacken dessutom har jag en pusselbit till henne som jag tycker passar bra.

Mirtai är ju som vanligt svårplacerad men bsfs röst på henne gör att hon inte är särskilt misstänkt just nu.

Varför inte? det behövs ju inte extrainfo för att ha teorier t.ex.

För övrigt så tycker jag både lobelia och bollens inlägg under dagen har skavit lite så de tänker jag kolla upp. Främst bollen första dagens röst på koppen stör mig lite fortfarande.

Jag står kvar i tidigare misstankar mot klara och därför misstänker jag inte hjartagna så mycket nu men skulle jag ha fel om klara blir det en annan sak.

LenaH tror jag är god eftersom hon var den som belyste det där med bålgetingsattacken dessutom har jag en pusselbit till henne som jag tycker passar bra.

Mirtai är ju som vanligt svårplacerad men bsfs röst på henne gör att hon inte är särskilt misstänkt just nu.
Och där tror jag att jag har placerat dig. Kanske. :crazy: :p

glömde visst EmmaN hon är ny så där har jag som vanligt när det gäller nya spelare noll koll.Har inte gjort något anmärkningsvärt vilket i sig är vär att notera eftersom nya spelare brukar göra det.

Kan du inte hjälpa mig med övriga istället, mig själv har jag koll på. ;)
Nånting lurt är det.
Att Klaras och Bsfs misstankar mot varandra är ett spel för galleriet är jag rätt klar över men frågan är dock om inte Hjartagnas misstankar mot Klara också kan vara det och isf finns det bara en regissör bakom och det är Mirtai.

Nu var det nästan q-varning på mitt sikte! :p

Nånting lurt är det.
Att Klaras och Bsfs misstankar mot varandra är ett spel för galleriet är jag rätt klar över men frågan är dock om inte Hjartagnas misstankar mot Klara också kan vara det och isf finns det bara en regissör bakom och det är Mirtai.

:p

jag håller med om att nåt lurt är det!
Jag har inte varit särskilt diskret med att jag tror att Lobelia är den onda utanför lyan...
jag kan stapla upp ganska många kommentarer på det om det behövs?

Nånting lurt är det.

Så nu har du Klara, hjartagna och mig i lyan? Blir det inte lite för många onda då? :p

Jag kan börja med mina ganska franka kommentarer om att bollen__ skulle vara onda fen igår, det gav en hel del intressanta resultat som får mig att se det i ett annorlunda ljus.
jag hade misstankar mot bollen__ ( och de kvarstår vill jag säga)
det finns många vägar att gå och tro något på så mycket kan jag säga.

Jag tycker att det är väldigt intressant att gå tillbaka mot senaste lynchen, där jag inte ( enl tidigare önskemäl) kommer med rösten direkt, och i backljuset av det borde man kunna utröna vilka som tog chansen att försöka hålla det för troligt att jag nog inte visste riktigt vad jag gjorde?
Det är sänt som jag iaf tar i beaktande idag

Nånting lurt är det.

Ja hela tanken passar ju ihop med bsf röst på mirtai också. :p

Fast jag har litesvårt att isåfall förstå hjartagna tjat om biktandet varför skulle ulvarna först påpeka det och sedan lyfta fram det igen och peka på mer som talar för det när folk nlir mer tveksaamma, nja det känns inte lika Mirtai faktiskt. Dessutom borde det bara vara 2 ulvar kvar och mirtiai kan ju isåfall inte dirigera både klara och hjartagna. Så nä jag stryker nog den teorin.

Jag tycker att det är väldigt intressant att gå tillbaka mot senaste lynchen, där jag inte ( enl tidigare önskemäl) kommer med rösten direkt, och i backljuset av det borde man kunna utröna vilka som tog chansen att försöka hålla det för troligt att jag nog inte visste riktigt vad jag gjorde?
Du har en poäng i det men efter cirkuslynchen så tror jag flera (mig själv inräknad) inte var 100 på att du hade siat Bsf med en gång. :)

Ja hela tanken passar ju ihop med bsf röst på mirtai också. :p

Fast jag har litesvårt att isåfall förstå hjartagna tjat om biktandet varför skulle ulvarna först påpeka det och sedan lyfta fram det igen och peka på mer som talar för det när folk nlir mer tveksaamma, nja det känns inte lika Mirtai faktiskt. Dessutom borde det bara vara 2 ulvar kvar och mirtiai kan ju isåfall inte dirigera både klara och hjartagna. Så nä jag stryker nog den teorin.
Men den var kul! :p

Intressant, ajg tänker en smula tvärtom att ulvarna mer skulle skutta med för att undvika just den typen av misstankar du ger utryck för nu.

Hade @LenaH och @Hjartagna inte varit tveksama utan följt dig utan att tänka själva jag jag blivit betydligt mer misstänksam mot dem med tanka på deras röster på cirkus igår. Nu får de istället fina plus i kanten för ifrågasättande.

Du har en poäng i det men efter cirkuslynchen så tror jag flera (mig själv inräknad) inte var 100 på att du hade siat Bsf med en gång. :)
tja
det ifrågasättandet var på tapeten igår, och det fanns en anledning till att jag höll mig ganska utanför de diskussionerna?
men om man tittar på hur jag uttryckte mig så borde det inte finnas någon tvekan om vad jag menade?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 154
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
20 656
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar