1. glömmerallt är med i diskussionerna ikväll. och verkar tänka lite utanför boxen, Verkar lite konfunderad över hur jag tänkte mig det hela, och det är helt ok
sammantaget verkar GA vara på min sida baserat på efterspelet av lynchen ikväll mot cirkus, jag garderar mig för att hon som vanligt är den man minst tror är ond, men min samlade bedömning är ändå åt det övervägande goda hållet denna gången
3. bollen__ jag uttryckte ganska direkta uttalade misstankar om bollens__ roll igår. Det gav en hel del intressanta saker att fundera på......
Jag vill varken hålla bollen__ åt det goda eller onda hållet just nu (även om jag har reagerat på en hel del hittills- frågan är om en god bollen__ verkligen gått med i så mycket som jag ser till gagn för den onda sidan, nu tänker jag främst på hennes följsamhet mot bsf häromkvällen) Reserverar mig mot att det är regisserat av en del smarta ulvar som varit med förr- det tål att vändas och vridas på....
4. Klara nu gör jag mig väl impopulär igen, men detta är väl kanske en nyckel att låsa upp en dörr med?
Nåja , men onekligen handlar många frågeställningar kring Klaras roll och vad hon egentligen är för en typ?
Jag har hattat runt mycket själv i vad man ska tro tycka veta om Klara.........
6. EmmaN gjort en lite anonym start, men blixtrar till då och då med bra funderingar och som det ser ut logiska slutsatser från dem. men håller ändå ett öga på EmmaN för det är onekligen så att nybörjare brukar ha svårare att förstå roller, funktioner etc i början. Hon är väldigt skarp i sina iakttagelser, jag tycker att har hon inte hjälp i kulisserna i att bena ut ett och annat så är hon ett riktigt bra tillskott i lekarna
8. Lobelia Verkar på hugget- verkar leta ulvar och verkar greppa mycket av det som händer i kulisserna, men ändå är det ett och annat som skaver, jag håller Lobelia för en trolig ond utanför lyan faktiskt, med tanke på hennes ifrågasättande av mig idag ( och tidigare) men mest för att hon fortsätter att sprida misstankar lite här och där (återkommer i ett separat inlägg om det, har lite grävande att att ta tag i innan jag kan presentera det)
11. Mirtai är som vanligt svårbedömd, men jag tror faktiskt hon är god, vet vet jag inte, men med tanke på mina andra tankar ikväll så lutar det ditåt. tillägg kan vara en fint från lyan, dock väldigt långsökt då finten innefattar både Mirtai och Klara, men visst omöjligt är det väl inte....
13. fio /
LenaH2 rollen övertagits av LenaH under kvällen, Fio fick plus kanten av mig innan hon kastade in handduken, LenaH har följt upp bra därefter även om jag anar en viss vanmakt/oförståelse över mitt spel. Hoppas hon är god iaf. neutral tills vidare iaf
14. quarter4ever Jag!
15. Lilltess rollen övertog av
Hjartagana väldigt svårbedömt( som vanligt när roller tas över av andra tidigare kända roller i spelet, genom Lyncher/käk) men de kräver lite tankearbete att bena ut henne tycker jag nog ändå?