The hunger games (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
8. Lobelia Verkar på hugget- verkar leta ulvar och verkar greppa mycket av det som händer i kulisserna, men ändå är det ett och annat som skaver, jag håller Lobelia för en trolig ond utanför lyan faktiskt, med tanke på hennes ifrågasättande av mig idag ( och tidigare) men mest för att hon fortsätter att sprida misstankar lite här och där (återkommer i ett separat inlägg om det, har lite grävande att att ta tag i innan jag kan presentera det)
Nu tycker jag mig se den Q som kom fram i vår första lek, som hög hårt på alla som misstänkte henne. Tror du på fullt allvar att jag som ond utanför lyan skulle vilja sticka ut på det viset.

Idag har jag försökt prova lite teorier, få feed-back på dem, fråga hur folk tänkt sig osv. Att jag gick på dig lite var för att du i mina ögon uppträdde så kaxigt.

Jag tror snarare att det var jag som uppmärksammade LenaH på bålgetingattacken (den uppmärksammade jag långt tidigare förresten, jag och Q hade en diskussion om störningar under natten och mardrömmar) men när folk inte tycktes ha snappat upp det då så gav jag mig på det igen för att få ängeln att inse att skydd va önskvärt en natt till, det jag missade var att det inte bara hindrade folk att använda sina förmågor utan även röstningen.

Det gnager lite att du vill ge all kred till LenaH GA.

Jag har ett tag lekt med tanken att ni två sitter i Lyan och lurar byxorna av mig, men vill inte tro det, ni verkar ju så goda båda två.
i så fall borde det vara fio och GA som lurat byxorna av dig (LenaH tog över fios roll sent igår?)
Ergo fio verkade god för dig?
Eller hur menar du?
Nyfiken

13. fio
/LenaH2 rollen övertagits av LenaH under kvällen, Fio fick plus kanten av mig innan hon kastade in handduken, LenaH har följt upp bra därefter även om jag anar en viss vanmakt/oförståelse över mitt spel. Hoppas hon är god iaf. neutral tills vidare iaf
Det här rimmar lite illa med detta som du skrev för någon timme sen?

Det där inlägget av dig fick dig ju inte att verka godare i mina ögon ( i skepnad av Lena2/fio)
Du var en som verkligen försökte få mig att försäga mig tidigare idag ( den andra var Lobelia)
Det passerar inte obemärkt!
Nu var jag inte riktigt så het på att försvara mig själv som jag tror att ni tyckte
Jag har inte glömt att jag höll ögonen på @fio i början, och på det sätt du spelar nu @LenaH får mig inte att skruva ner loudcontrollen sas, snarare är den irriterande hög!

i så fall borde det vara fio och GA som lurat byxorna av dig (LenaH tog över fios roll sent igår?)
Ergo fio verkade god för dig?
Eller hur menar du?
Nyfiken
Jag menar LenaH i nuvarande roll, fio trodde jag inte så värst mycket om i någon riktning, hon skrev knappt något.

Jag tror att LenaH och GA är goda men jag vet inte hundra, just nu vågar jag knappt lite på dig som bevisligen är god ;)

Du nedvärderar oss alla som spelare, att så öppet försöka få någon att hinta är bara korkat och du är under alla omständigheter för god spelare för att gå på det.
Jag tar GAs varning mer som en säkerhetsgrej än att han verkligen trodde att det skulle bli regelöverträdelser.

Ja, typ säkerhets grej, mest för att ni skulle lugna er och inse varför Q inte var tydligare, ni verkade lite frustrerade över otydligheten.

Jag är för övrigt en hon.

Det här rimmar lite illa med detta som du skrev för någon timme sen?
Ja jag upplevde både dig (och Lobelia) lite som att jag skulle skriva alla på näsan mer än man får och då blir man lätt paranoid
Dessutom skriver jag att jag hade ögonen på fio i början, (det handlar om G_O:s röst på henne)men att hon fick plus i kanten innan hon kastade in handduken (dvs innan du tog över rollen)

Ja jag upplevde både dig (och Lobelia) lite som att jag skulle skriva alla på näsan mer än man får och då blir man lätt paranoid
Dessutom skriver jag att jag hade ögonen på fio i början, (det handlar om G_O:s röst på henne)men att hon fick plus i kanten innan hon kastade in handduken (dvs innan du tog över rollen)
Jag har lite svårt att urskilja hur pass säker du är på något, det var därför jag frågade. Ibland presenterar du i mina ögon orimliga teorier och verkar stensäker i din entusiasm.

Jag tror snarare att det var jag som uppmärksammade LenaH på bålgetingattacken (den uppmärksammade jag långt tidigare förresten, jag och Q hade en diskussion om störningar under natten och mardrömmar) men när folk inte tycktes ha snappat upp det då så gav jag mig på det igen för att få ängeln att inse att skydd va önskvärt en natt till, det jag missade var att det inte bara hindrade folk att använda sina förmågor utan även röstningen.

Det gnager lite att du vill ge all kred till LenaH GA.

Jag har ett tag lekt med tanken att ni två sitter i Lyan och lurar byxorna av mig, men vill inte tro det, ni verkar ju så goda båda två.

Det var inte menat att ge lena all cred du får också plus ikanten på det. Jag utvecklade mina tankar om lena lite mer än övriga eftersom Q verkade så skeptisk mot henne och det är en av flera anledningar till att jag tror lena är god.

Det där om störningarna på natten såg jag kopplingen i efterhand sedan men annars så uppmärksammade jag inte attacken förrän du och lena tog upp det tillsammans.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 154
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
20 656
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar