nä inte riktigt, det är lite ändringar i den? men samma stomme ja...Hm @quarter4ever antingen blev jag helsnurrig av att duscha eller så är det där samma lista du postade igår.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
nä inte riktigt, det är lite ändringar i den? men samma stomme ja...Hm @quarter4ever antingen blev jag helsnurrig av att duscha eller så är det där samma lista du postade igår.
Jag har fått tre röster totalt tror jag, 2 i första lynchen och en i 3:e
Nu tycker jag mig se den Q som kom fram i vår första lek, som hög hårt på alla som misstänkte henne. Tror du på fullt allvar att jag som ond utanför lyan skulle vilja sticka ut på det viset.8. Lobelia Verkar på hugget- verkar leta ulvar och verkar greppa mycket av det som händer i kulisserna, men ändå är det ett och annat som skaver, jag håller Lobelia för en trolig ond utanför lyan faktiskt, med tanke på hennes ifrågasättande av mig idag ( och tidigare) men mest för att hon fortsätter att sprida misstankar lite här och där (återkommer i ett separat inlägg om det, har lite grävande att att ta tag i innan jag kan presentera det)
i så fall borde det vara fio och GA som lurat byxorna av dig (LenaH tog över fios roll sent igår?)Jag tror snarare att det var jag som uppmärksammade LenaH på bålgetingattacken (den uppmärksammade jag långt tidigare förresten, jag och Q hade en diskussion om störningar under natten och mardrömmar) men när folk inte tycktes ha snappat upp det då så gav jag mig på det igen för att få ängeln att inse att skydd va önskvärt en natt till, det jag missade var att det inte bara hindrade folk att använda sina förmågor utan även röstningen.
Det gnager lite att du vill ge all kred till LenaH GA.
Jag har ett tag lekt med tanken att ni två sitter i Lyan och lurar byxorna av mig, men vill inte tro det, ni verkar ju så goda båda två.
nä inte riktigt, det är lite ändringar i den? men samma stomme ja...
Fast attackdiskussionen var det Lena2 som hade.i så fall borde det vara fio och GA som lurat byxorna av dig (LenaH tog över fios roll sent igår?)
Ergo fio verkade god för dig?
Eller hur menar du?
Nyfiken
eh det finns ganska mycket annat i raderna som är ersatt, även om just det du säger att du noterat är korrektDu antyder att det var en aningens förhastat av mig att dra den slutsatsen på att första raden om mig var samma och det att @LenaH ersatte fio ikväll?
ja men menade ju det fio=LenaH2Fast attackdiskussionen var det Lena2 som hade.
Det här rimmar lite illa med detta som du skrev för någon timme sen?
13. fio /LenaH2 rollen övertagits av LenaH under kvällen, Fio fick plus kanten av mig innan hon kastade in handduken, LenaH har följt upp bra därefter även om jag anar en viss vanmakt/oförståelse över mitt spel. Hoppas hon är god iaf. neutral tills vidare iaf
Det där inlägget av dig fick dig ju inte att verka godare i mina ögon ( i skepnad av Lena2/fio)
Du var en som verkligen försökte få mig att försäga mig tidigare idag ( den andra var Lobelia)
Det passerar inte obemärkt!
Nu var jag inte riktigt så het på att försvara mig själv som jag tror att ni tyckte
Jag har inte glömt att jag höll ögonen på @fio i början, och på det sätt du spelar nu @LenaH får mig inte att skruva ner loudcontrollen sas, snarare är den irriterande hög!
Jag menar LenaH i nuvarande roll, fio trodde jag inte så värst mycket om i någon riktning, hon skrev knappt något.i så fall borde det vara fio och GA som lurat byxorna av dig (LenaH tog över fios roll sent igår?)
Ergo fio verkade god för dig?
Eller hur menar du?
Nyfiken
Du nedvärderar oss alla som spelare, att så öppet försöka få någon att hinta är bara korkat och du är under alla omständigheter för god spelare för att gå på det.
Jag tar GAs varning mer som en säkerhetsgrej än att han verkligen trodde att det skulle bli regelöverträdelser.
Ha, jag vet, jag brukar skriva hon om dig /kramJa, typ säkerhets grej, mest för att ni skulle lugna er och inse varför Q inte var tydligare, ni verkade lite frustrerade över otydligheten.
Jag är för övrigt en hon.
eh det finns ganska mycket annat i raderna som är ersatt, även om just det du säger att du noterat är korrekt
@Lobelia har lite problem med bokstäverna ibland. Jag vet hur det känns...Ja, typ säkerhets grej, mest för att ni skulle lugna er och inse varför Q inte var tydligare, ni verkade lite frustrerade över otydligheten.
Jag är för övrigt en hon.
Ja jag upplevde både dig (och Lobelia) lite som att jag skulle skriva alla på näsan mer än man får och då blir man lätt paranoidDet här rimmar lite illa med detta som du skrev för någon timme sen?
Min poäng är att jag bara läste typ det innan jag frågade om det var samma
Eller hur @LenaM
Jag har lite svårt att urskilja hur pass säker du är på något, det var därför jag frågade. Ibland presenterar du i mina ögon orimliga teorier och verkar stensäker i din entusiasm.Ja jag upplevde både dig (och Lobelia) lite som att jag skulle skriva alla på näsan mer än man får och då blir man lätt paranoid
Dessutom skriver jag att jag hade ögonen på fio i början, (det handlar om G_O:s röst på henne)men att hon fick plus i kanten innan hon kastade in handduken (dvs innan du tog över rollen)
Jag tror snarare att det var jag som uppmärksammade LenaH på bålgetingattacken (den uppmärksammade jag långt tidigare förresten, jag och Q hade en diskussion om störningar under natten och mardrömmar) men när folk inte tycktes ha snappat upp det då så gav jag mig på det igen för att få ängeln att inse att skydd va önskvärt en natt till, det jag missade var att det inte bara hindrade folk att använda sina förmågor utan även röstningen.
Det gnager lite att du vill ge all kred till LenaH GA.
Jag har ett tag lekt med tanken att ni två sitter i Lyan och lurar byxorna av mig, men vill inte tro det, ni verkar ju så goda båda två.