@Lobelia
Jag är ganska tom i huvudet efter förra veckan och helgen, idag är min första lediga dag och jag är sjukt trött, egentligen borde jag lämna över till någon annan. Kommer inte ha så mkt tid innan DL idag men efter.. måste till stallet snart och rida 2 hästar. Ska bara svara på några inlägg och sedan försöka komma med någon slags sammanfattning.
fio - Tycker det är konstigt att de som skriver först i leken bli misstänkta. I mina ögon en mindre skarpsynt observation, det är liksom svårt att teoria om de som inte skriver/inte ännu skrivit något inför DL1 och än svårare att misstänka. Hon meddelar att hon har tid att skriva mer idag, hoppas hon har rätt där. Mest ägnar sig fio åt mindre allvarliga inlägg såsom skumheten i att duscha. fio röstar med en OT motivering på Klara i första DL och tidi.gt i andra där hon deklarerar att hon följer Q. Kort kan man säga att fio gjort som hon lovat och har tillfört typ 0 i leken hittills, hoppas @fio att hon håller löftet om att ha tid idag också.
Jag är ganska tom i huvudet efter förra veckan och helgen, idag är min första lediga dag och jag är sjukt trött, egentligen borde jag lämna över till någon annan. Kommer inte ha så mkt tid innan DL idag men efter.. måste till stallet snart och rida 2 hästar. Ska bara svara på några inlägg och sedan försöka komma med någon slags sammanfattning.