The hunger games (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Q4E hade alltså fått flest röster men Koppen åkte. Här måste analyseras lite, sedan blir det godnatt!

Efter att ha läst rollistan en gång till så tror jag mig förstå vad som hände. Nu är det bara att hoppas att ängeln gör ett bra jobb i natt.

jag tycker det var en intressant första DL, och även jag hoppas att ängeln är med på noterna och hängde med i alla snabba svängar idag, jag var själv velig så det var inte lätt!:nailbiting:

@Artline kan du klargöra vilka olika dl som gäller för de olika specialrollerna? gärna i detalj. Det kan vara ganka betydelsefullt.

Katniss/beskyddaren - Natt DL
Haymitch/mentor - Natt DL
Peeta/präst - Natt DL om en ulv vill bikta sig.

Rue/ängel - Natt DL
Byborna en av dem får en lottad spionrad efter Natt DL uppdateringen

Målbålgetingatack - När ulvarna vill. Attacken börjar gälla efter kommande DL
Spelledaren/ond fe - Natt DL

Jag ursäktar min kväll. Jag lade en otroligt lätt röst på koppen och trodde verkligen inte att någon skulle haka på den rösten. Jag hade 2% kvar på mobilen när jag lade rösten så kunde inte följa utgången av det hela!

Rip koppen :(

Där kom jag på en tvist som jag inte tänkt på, tänk om det var lottning som gjorde att Koppen åkte?

Bäst att förutsätta att inget är som det ser ut att vara kanske

Katniss/beskyddaren - Natt DL
Haymitch/mentor - Natt DL
Peeta/präst - Natt DL om en ulv vill bikta sig.
Rue/ängel - Natt DL
Byborna en av dem får en lottad spionrad efter Natt DL uppdateringen

Målbålgetingatack - När ulvarna vill. Attacken börjar gälla efter kommande DL
Spelledaren/ond fe - Natt DL

Du skrev inget om den listiga, men jag gissar att det är natt dl, där också?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 386
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 118
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 296
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 729
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hovrandsartros