Terrängträningar 2010 *bildtråd*

Sv: Terrängträningar 2010 *bildtråd*

Mmm, hans adress verkade vara Löberöd iaf. Jag väntar spänt på mer info. Var hittade du infon om den P&C:en?

Jag hade gärna velat åka och titta hur en P&C går till, sådant ägnar Hallänningarna sig inte åt vad jag vet :p

Åsså bilderna på fina Pärlan 6 år :p Ja nu har jag både video och fotohorat för en tid framåt iallafall :D

30780045.jpg

Huuurrrraaaaa! Jag KAN flyga!:bump::rofl::D

Det stod i P&C tråden här "brevid";)
Googlade lite och hittade en inbjudan men det var "bara" ett word-dokument fanns ingen länk till någon hemsida eller så, om jag minns rätt. Var iaf svårt att hitta information om det...

Ja det är inte lätt när det är FÖR lätt;) Som nu när jag försöker hitta en vanlig hederlig vägbeskrivning till Mantorp... Suck! Det är bara koordinater och en massa modernt tjafs:angel: Om man inte har GPS, inte har skrivare och inte bor nära med lokal kännedom, vad gör man då? Får ju fram en kartbild om jag söker på koordinaterna iofs, men det vore ju så mycket enklare om det bara fanns en vägbeskrivning! Lär ju inte bli så korrekt om jag försöker måla av kartan...
Ja jag lever på stenåldern :D

Har man ingen GPS får man ringa Mariette o fråga.
Sorry att vi missat o ta med gammmaldags vägbeskrivnng

Jag har inte heller GPS. Jag är en sån som åker efter vägskyltar och lokalsinne etc. Blir galen om jag ska ha en GPS i bilen för jag blir skitstressad :p

Skulle gärna se en vägbeskrivning på hemsidan hos alla klubbar.

"Om möjligt gör en U-sväng o åk hem igen"!:rofl::devil::rofl:

Mina barn ligger dubbla o skrattar när jag fräser åt kärringen i GPS:en....:o
6-åringen sa på fullt allvar: Men mamma, hon kan nog inte höra dig??:rofl:

Vi kör GPS med koordinater/adress, vanlig vägbeskrivning, utskriven karta och kartbok. Ändå kör vi oftast fel :D

Det fina med GPSen är att jag direkt såg till att lära mig hur man lägger till en plats. Så när vi är framme på en ridklubb så lägger jag till den med namnet och nästa gång är det skitlätt att hitta :D Första gången går som den går :angel:

Vet att de kör sista av två P&C-tillfällen den 21 april. Gå in och titta på Flyinge ryttarförenings hemsida, där finns info under fälttävlansfliken.

Den ligger 10 min från Flyinge mot Höör till, längs E4.

Ja, det finns en del! Tänkte premiära på Ted Velanders bana inom en snar framtid. Den byggdes ju förra våren. Då ska vi introducera vatten!! :D

*kl*

Karta där ni hittar var Staffan bor, i Rolsberga. Vid E22:an mellan Hörby och Lund.

karta med en del terrängbanor utsatta

PS! Klistra in GPS kordinatorna i Eniros sök klarar de flesta. Välj sedan vägbeskrivning. *suckar* något då ni är UNGA. Ni har livet framför er och gnäller på teknik. Hrm.

Förresten Skåningar mfl. NY sajt på G där ni ska hitta aktuell info tex träningar etc. Dock bara demo än så länge

Skånsk fälttävlan

Senast ändrad:

*kl*

Karta där ni hittar var Staffan bor, i Rolsberga. Vid E22:an mellan Hörby och Lund.

karta med en del terrängbanor utsatta

PS! Klistra in GPS kordinatorna i Eniros sök klarar de flesta. Välj sedan vägbeskrivning. *suckar* något då ni är UNGA. Ni har livet framför er och gnäller på teknik. Hrm.

Förresten Skåningar mfl. NY sajt på G där ni ska hitta aktuell info tex träningar etc. Dock bara demo än så länge

Skånsk fälttävlan

GRATTIS Fälttävlans Sverige för att vi har MammaBerg!!!!:love::love:

Du är helt klart one of a kind! :bow::bow::bow:

Ja vilka kap vi har gjort!:love:

/Nova o fio är medlemmar i sin klubb för inbördes beundran...

Ja men precis! Så låter det när jag kör med GPS också, den lilla :devil: bara lurar ut mig på fel vägar hela tiden:angel:
Nej karta och kompass är det bästa!;) Eller köpa sig en riktigt modern och uppdaterad GPS kanske, finns ju faktiskt folk om använder dem och hamnar rätt?!

Nu sittet vi i alla fall i bilen på väg mot Mantorp så vi får väl se om vi kommer rätt! Borde ju känna igen mig är vi närmar oss, kan man ju tycka iaf, men sen är det det där med minnet...:grin:

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 607
Senast: orkide
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 763
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 523
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 338
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar