Terrängträningar 2010 *bildtråd*

Sv: Terrängträningar 2010 *bildtråd*

Men har ni i Örebrotrakten totalt glömt bort Kvinnersta??

Senaste rapporten sa att det var för mkt snö där...

Jag pratade med informatören igen och blev förvirrad. Jag fick höra att Tranemo ska ha P&C i april, men det är Mantorp som ska ha? Eller ska båda ha samma helg? Trodde bara på det jag hörde men har svårt att tro att båda kör samma helg (OM båda nu ska ha)... att Mantorp ska ha är ju spikat iaf.

:confused:

Snälla, kan ni inte prata P&C i den tråden? Detta är ju från början en bildtråd...

Om jag får tag på en bana, kan du på söndag då? Tänkte nämligen se om jag kunde få tillgång till att hoppa terränghinder innan Mantorp nästa helg. Tänkte om någon mer ville med om jag ändå ska ringa runt och fråga...

Nu har jag fixat en bana i Örebro iaf :D ska förmodligen hoppa nästa vecka en gång innan jag åker till Mantorp. Underbart med snälla människor som har egna banor :love: :bow:

Idag har jag tränat för Linda Algotsson med Acaddia! Första gången någon av oss hoppar terräng, men det gick superbra! Ska nog rida debutant 9:e maj! =)

terrngtr100410043.jpg

terrngtr100410041.jpg

terrngtr100410079.jpg

terrngtr100410096.jpg

terrngtr100410126.jpg

terrngtr100410132.jpg

terrngtr100410139.jpg

terrngtr100410175.jpg

Kommentera gärna =D

Ser jättehärligt ut och vilka fina kort :)

På onsdag blir det terrängträning igen fast denna gång i Hermanstorp och då skall filmkameran med :cool:

+ fio, belleriet, aprilia

Tack så mycket! Det var vekligen superroligt! Det tyckte både jag och Acaddia!
Ibland blev hon så exalterad att hon visste vart hon skulle ta vägen så hon bara hoppade och studsade på stället typ :p

Detta ska vi verkligen göra om och träna vidare på :D

Lycka till på din träning fio! :D

Ser jättehärligt ut och vilka fina kort :)

På onsdag blir det terrängträning igen fast denna gång i Hermanstorp och då skall filmkameran med :cool:

Menar du att vi ska skämma ut oss i din närhet :eek:

Jag rider 17 för Anne, hoppas du rider en senare grupp åtm :cool:

Vi har också varit på Udden och tränat terräng. Dock åkte jag ensam denna gång och har ingen dokumentation... Men jag red i samma grupp som Raider_ så ni kan ju låstas att det är min bjässe över hindrerna;)
Alltså denna buse http://www.youtube.com/user/Elinlow (från träning nere i Flyinge sista helgen i mars)

Och förresten, vart hittar man informaion om träningar på Hermanstops bana?? Hittar inget på deras hemsida:confused: Insåg just att det är relativt nära dit ju:D

Nämen, vad kul att du håller till här också!
Mamma fick ett jättegulligt kort när du och din buse hoppade genom vattnet! :D
terrngtr100410097.jpg

the_connemara: Tack så mycket! :D

Och förresten, vart hittar man informaion om träningar på Hermanstops bana?? Hittar inget på deras hemsida:confused: Insåg just att det är relativt nära dit ju:D

Precis som fio säger så får man kontakta tränarna. Jag är inte så väldans insatt men det som haft träningar för från vår klubb är ju Anne Persson, Lotta Johansson och så Johan Lundin från någon annan klubb :angel: Finns säkert fler men ringer man någon av dem blir man nog skickad vidare isf.

Mitt hopp om en rolig start på året sjönk rätt rejält igår. Antingen hade ponnyhästen en väldigt dålig dag eller så är även han beroende av b-vitaminer :confused: Trött som jag vet inte vad. Stackarn.

Precis som fio säger så får man kontakta tränarna. Jag är inte så väldans insatt men det som haft träningar för från vår klubb är ju Anne Persson, Lotta Johansson och så Johan Lundin från någon annan klubb :angel: Finns säkert fler men ringer man någon av dem blir man nog skickad vidare isf.

Mitt hopp om en rolig start på året sjönk rätt rejält igår. Antingen hade ponnyhästen en väldigt dålig dag eller så är även han beroende av b-vitaminer :confused: Trött som jag vet inte vad. Stackarn.

Så du kommer inte idag då eller :confused:

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 607
Senast: orkide
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 763
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 523
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 351
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar