Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har gamla fula hjärtan på tummarna
Tycker också händerna är väldigt fint, men känns jobbigt med läkningen...
Jag har 3 prickar på varje lillfinger, nedanför nageln. Men dom flöt ut direkt och blev fula vill lasra bort dom, men orkar aldrig ta tag i det
Tycker också det är jättesnyggt! När det inte ser ut som på mig... haha
Jag är också mest nojig för att det flyter ihop/ åldras dåligt.Jag har länge varit sugen på en tribal geckoödla på ena handryggen nedanför tummen - men säger ni att tatueringar på händerna flyter ut eller är svåra att ta hand om?
Gjorde mina hos en hemmatatuerare för ca 15 år sen. Dom har blivit ifyllda en gång strax efter det pga läkte helt vedervärdigt...Jag är också mest nojig för att det flyter ihop/ åldras dåligt.
Hade velat ha en hästsko på ringfingret, antingen där man bär ringen, eller på sidan.
Jag har länge varit sugen på en tribal geckoödla på ena handryggen nedanför tummen - men säger ni att tatueringar på händerna flyter ut eller är svåra att ta hand om?
Jag fick höra att huden på fingrar och händer är tunnare så det är svårt att känna hur djupt man kör, och därför är det lätt hänt att dom tatuerar för djupt och det flyter ut, och även att det slits mer på händer. Om det stämmer vet jag ej!Jag har länge varit sugen på en tribal geckoödla på ena handryggen nedanför tummen - men säger ni att tatueringar på händerna flyter ut eller är svåra att ta hand om?
Vad har du på armarna nu?Jag har ju snart tid, 29/9
Ska fylla ut högerarmen och eventuellt vänster beroende på hur mycket han hinner.
Sett att många gjort typ små svarta stjärnor för att fylla ut, har ni några andra förslag?
Har för övrigt en lista
Visa bifogad fil 76095
Vad har du på armarna nu?
Om jag skulle fylla ut med smått helt random, så skulle jag ta saker jag gillar tekopp, ostbåge, cupcake/annat fikabröd, uppslagen bok, måttband eller annat syrelaterat osv
Elvira Fattigan?Jag har ju snart tid, 29/9
Ska fylla ut högerarmen och eventuellt vänster beroende på hur mycket han hinner.
Sett att många gjort typ små svarta stjärnor för att fylla ut, har ni några andra förslag?
Har för övrigt en lista
Visa bifogad fil 76095
Elvira Fattigan?
Vad kostar en tatuering?
Mina namn på baksidan underarmarna kostade 1500. Sen när jag byggde på dom så kostade det nya 3000. Tror det kan vara olika men 1000 kr/h är det vanligaste iallafall här. Ni andra får gärna rätta mig
Här ser man mina.Visa bifogad fil 76960